برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز در طرح ترافیکی نوروزی در البرز

به گزارش رکنا، سرهنگ حمداله رحمتی پور اظهار کرد: در روزهای پایانی سال ماموران پلیس راهور تسهیل تردد در معابر درون شهری استان را در سطح شهرها به ویژه در معابر منتهی به مراکز خرید برعهده داشته و در روزهای ابتدایی سال جدید نیز تمرکز استقرار بر روان سازی ترافیک در مبادی ورودی به استان به ویژه مبادی ورودی شهر کرج خواهد بود.

وی افزود: پلیس راهنمایی و رانندگی استان البرز با حداکثر توان خودرویی و نیروی انسانی در این ایام برای روان سازی ترافیک و تسهیل در عبور و مرور فعالیت خواهد داشت.

رحمتی پور گفت : با آموزش های ارائه شده در اجرای طرح نوروز ، همیاران پلیس، بانوان فرهنگ یار ترافیک، پلیس یاران نوجوان و بازرسان نامحسوس ترافیک فعال هستند که با تذکر و اقناع سازی دیگران در کاهش تخلفات و پیشگیری از وقوع تصادفات با پلیس همکاری خواهند داشت.

وی دربخش دیگری از سخنان خود به برخورد جدی پلیس با تخلفات حادثه ساز اشاره کرد و اظهار کرد: برخورد جدی با تخلفات حادثه ساز در دستور کار پلیس بوده چرا که تمام تلاش پلیس در راستای ایجاد نظم و امنیت ترافیکی هموطنان، مسافران و تردد خواهد بود، ضمن اینکه این مهم به طور مستمر و شبانه روزی در طول ایام نوروز اجرا خواهد شد و با تخلفات حادثه ساز اعم از سرعت و سبقت غیرمجاز، حرکات مارپیچ و عبور ازچراغ قرمز به طور قاطع برخورد خواهد شد.

 

کدخبر: 981717 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟