آتش سوزی در یک مجتمع اقامتی پذیرایی / در خیابان خدامی رخ داد!

به گزارش خبرنگار رکنا،جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران در گفت‌وگو با رکنا درباره جزئیات خیابان خدامی گفت: در ساعت ۲۰:۳۷ پنجشنبه شب یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع اقامتی پذیرایی واقع در خیابان ولیعصر، خیابان خدامی به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد.

ملکی با بیان اینکه بلافاصله 3 ایستگاه  آتش نشانی به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه  اعزام شد، ادامه داد: آتش‌نشانان با حضور در محل مشاهده کردند که محل حادثه یک مجتمع بزرگ اقامتی است و حریق در قسمت پشت بام ورودی این ساختمان که دارای دو طبقه بود، رخ داده است. در قسمت پشت بام این بخش از ساختمان مقداری ضایعات وجود داشت که دچار حریق شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی در ادامه افزود: همجوار بودن این ساختمان2طبقه با مجتمع اقامتیپذیرایی باعث شده بود دود و حرارت از طریق راه‌پله‌ها به ساختمان ۱۵ طبقه کناری سرایت کرده و آژیر اعلام حریق به صدا در بیاید. همین موضوع باعث ایجاد رعب و وحشت در بین مسافران مجتمع شده بود، آتش‌نشانان نیز در همین راستا سریعا اقدام به خاموش کردن آتش کردند و خوشبختانه با اقدام به موقع عوامل آتش‌نشانی آتش به دیگر بخش‌های ساختمان سرایت نکرد.

ملکی در انتها با اشاره به  اطفاء حریق به موقع آتش نشانان برای تخلیه دود طبقات گقت:خوشبختانه در این حادثه هیچکدام از مسافران آسیب جدی ندیدهفقط 2 نفر از کارمندان این مرکز اقامتی دچار آسیب دیدگی خیلی جزئی شده بودند  که تحویل عوامل اورژانس شدند، این عملیات در ساعت 21:47 دقیقه به اتمام رسید.

کدخبر: 980597 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟