این دختر 17 ساله جانش را مدیون مرزبانان ایران است + جزئیات حادثه

به گزارش رکنا، سرهنگ رستم بیرانوند فرمانده دریابانی بندرعباس روز پنجشنبه در خصوص این خبر افزود: برابر اعلام عوامل شناور لندینگ کرافت مستقر در بندر پل، دختر نوجوانی حدود ۱۷ ساله به دلایل نامعلومی در آب دریا محاصره‌شده و در حال غرق شدن است.

وی بیان کرد: مرزبانان وظیفه‌شناس پاسگاه مرزی دریایی شهید سلیمانی مستقر در بندر پل پس از دریافت خبر بلافاصله و بدون اتلاف وقت نسبت به اعزام سریع عوامل گشت دریایی به محل حادثه اقدام و در حرکتی شجاعانه و به موقع و با کمک شناورهای مردمی ، این دختر گردشگر را از آب بیرون کشیده و به اسکله بندر پل رساندند که با حضور اورژانس اقدامات اولیه امدادی آغاز شد.

فرمانده دریابانی بندرعباس تصریح کرد: پس از اقدامات اولیه اورژانس، این فرد غرق شده جهت اقدامات درمانی به بیمارستانی در بندرخمیر اعزام شد که برابر اعلام پزشکان بیمارستان فرد نجات یافته در حال حاضر شرایط مناسبی دارد.

بیرانوند یادآور شد: مرزبانی هرمزگان در طرح‌های سالم‌سازی دریا این افتخار را دارد ضمن ثبت و سازمان‌دهی شناورهای تفریحی، همچنین نظارت کامل بر نحوه تردد شناورها، پوشیدن جلیقه نجات، همراه داشتن حلقه نجات و کاهش آمار غریق در دریا شرایط را برای حضور مسافرانی که از اقصی نقاط کشور به این استان وارد می‌شوند، فراهم کند.

کدخبر: 980524 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟