قتل خونین پسر جوان در درگیری هولناک / در آذربایجان غربی فاش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ صادق شکری در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: برابر اعلام مرکز فوریت های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره نزاع و درگیری منجر به قتل و انتقال یک نفر مقتول به بیمارستان، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

وی افزود: با اشراف اطلاعاتی و تحقیقات اولیه کارآگاهان جنایی مشخص شد مقتول با 4 نفر  دیگر به علت اختلافات قبلی درگیر شده و به قتل رسیده است.

رئیس پلیس آگاهی انتظامی استان در ادامه تصریح کرد: به جهت حساسیت موضوع دستگیری متهمان به صورت ویژه در دستور کار کارآگاهان اداره جنایی استان قرار گرفته و با به کارگیری توان علمی و روش‌های نوین کشف جرم و مهندسی اجتماعی تمامی متهمان دستگیر و برای انجام تحقیقات به پلیس آگاهی دلالت شدند.

وی اظهار کرد: متهمان در مواجهه با دلایل و مدارک کافی، به جرم ارتکابی با انگیزه اختلافات قبلی اعتراف کردند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ شکری با اشاره به اینکه در این راستا ۴ متهم دستگیر شدند، افزود: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری مستمر با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 980231 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟