آخرین وضعیت از بهشت زهرا در پنجشنبه جمعه آخر سال

به گزارش خبرنگار رکنا،سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور رئیس پلیس راهور تهران گفت : با توجه به اینکه پنج شنبه و جمعه آخر سال را در پیش داریم که بنا به رسم هر ساله این مراسم انجام می شود که با هماهنگی های خوبی که با سازمان بهشت زهرا (س) و جلسات متعدد از یک ماه قبل انجام گردیده تمهیدات لازم برای حضور همشهریان عزیر در این محدوده انجام شده و همکاران بنده فردا از 4 صبح در همه معابر منتهی به بهشت زهرا ( س) حضور دارند و ترافیک این محدوده را کنترل و روان سازی انجام خواهند داد .

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور افزود : درب های بهشت زهرا(س) از فردا 4 صبح تا شامگاه روز جمعه به صورت 24 ساعته بازخواهد بود .که با وجه به وضعیت ترافیکی در مسیر غرب به شرق علامه عسگری قبل از میدان ساعت قدیم محدوده 13 آبان محدودیت خواهیم داشت و رانندگانی که از غرب و خلیج فارس مراجعه می کنند اگر به سمت قطعات قدیم می روند از ورودی 13 آبان وارد شوند و اگر به سمت قطعات جدید می روند می توانند از سمت علامه عسگری شرق و باب الزهرا س ، باب الحوائج و باب الرضا ع تردد داشته باشند . وهم می توانند از سمت جاده قمصر ادامه مسیر بدهند . افرادی هم که در شرقی ترین نقطه قرار دارند می توانند از باب الحسین ع به بهشت زهرا ( س ) وارد شوند .  

وی گفت : محدودیت ها فعلا همین موارد می باشد و دیگر محدودیت ها حسب شرایط در داخل قطعات انجام می شود و تبلیغات محیطی و راهنمای خروج هم پیش بینی شده و پلیس راهور تهران بزرگ آمادگی لازم را برای خدمتگذاری به شهروندان دارند و شهروندان می توانند از مسیریابهای داخلی برای یافن آدرس دقیق استفاده نمایند .

سرهنگ موسوی پور از شهروندانی که قصد تردد به بشهت زهرا (س) و محدوده ورزشگاه آزادی را دارند خواست فرامین پلیس راهور مستقر در معابر ورزشگاه و بهشت زهرا ( س ) را اجرا نمایند تا شاهد ترافیک روان تر و ایمن تر باشیم .

کدخبر: 980162 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟