4 شرور مسلح در وحیدیه به جان هم افتادند / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا، سرگرد محمد زیدی معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در بیان جزئیات این خبر اظهار داشت: روز گذشته ماموران پایگاه چهارم  سازمان اطلاعات پلیس تهران خبری را در خصوص درگیری میان چهار نفر از اراذل و اوباش منطقه نظام آباد تهران که  اقدام به درگیری با سلاح گرم و باعث ایجاد وحشت زیادی برای ساکنان محل نموده بودند، دریافت کردند.

وی افزود: در بررسی های بیشتر مشخص شد متهمان پس از درگیری با یکدیگر و با توجه به جراحات ایجاد شده سریعا از محل متواری شدند .

سرگرد زیدی خاطر نشان کرد : ماموران پلیس پس از شناسایی مخفیگاه این افراد شرور، ضمن اخذ دستور قضائی لازم، در یک عملیات اطلاعاتی پلیسی  نسبت به دستگیری هر چهار متهم اقدام کردند.

 این مقام انتظامی با بیان اینکه هر چهار متهم در  مخفیگاهشان دستگیر شدند، ادامه داد: از مخفیگاه آنان یک قبضه سلاح جنگی به همراه یک عدد خشاب و 3 عدد فشنگ جنگی کشف و توقیف شد.

معاون فرهنگی اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس اطلاعات تهران گفت: تمامی افراد دستگیر شده برای سیر مراحل قانونی به دادسرا معرفی شدند .

سرگرد زیدی در پایان خاطرنشان کرد : پلیس در مسیر تحقق این مهم با قاطعیت و جدیت کامل با اراذل و اوباش و افرادی که قصد بر هم زدن نظم و امنیت عمومی و آسایش و امنیت شهروندان را داشته باشند برخورد جدی خواهد کرد.

کدخبر: 979844 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟