مصدوم شدن جوان ۱۶ ساله بر اثر انفجار ترقه در چهارمحال و بختیاری

به گزارش رکنا، رئیس اورژانس پیش بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی چهارمحال و بختیاری از مصدوم شدن جوان ۱۶ ساله در شهر بن بر اثر انفجار ترقه خبر داد و گفت:مصدوم حادثه به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل شد.

محمود شمسی پور دهکردی با اعلام این خبر اظهار کرد: بامداد امروز مصدومیت آقای ۱۶ ساله‌ای در اثر ترکیدن ترقه در شهر بن به مرکز دیسپچ اورژانس پیش‌بیمارستانی استان اطلاع داده شد.

وی افزود: بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و کارشناسان عملیاتی اورژانس استان پس از انجام اقدامات درمانی مناسب مصدوم را که از نواحی دست، پا، صورت و گوش دچار مصدومیت شده بود را جهت انجام اقدامات درمانی تکمیلی به بیمارستان کاشانی شهرکرد منتقل کردند.

شمسی پور ضمن تاکید جدی به رعایت نکات ایمنی، جهت جلوگیری از بروز حوادث ناگوار در چهارشنبه‌سوری آخر سال، بیان کرد: در صورت مواجهه با فردی که دچار سوختگی شده، ضمن حفظ خونسردی و رعایت اقدامات اولیه در سوختگی با آتش، مصدوم را هرچه سریعتر به مرکز درمانی منتقل کنید و یا در صورت شدید بودن مصدومیت با اورژانس ۱۱۵ تماس بگیرید. همچنین در صورت بروز هرگونه حریق و یا حادثه ضمن حفظ خونسردی، افراد مسن و کودکان و دیگر افراد را از محل حریق به جای امن انتقال دهید، سپس سریعاً با تلفن ۱۲۵ آتش‌نشانی و در صورت وجود مصدوم با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و مراتب را با ذکر نشانی دقیق و نوع حادثه، اطلاع دهید.

 

کدخبر: 979829 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟