پاتک پلیس لرستان به 306 متهم تحت تعقیب

به گزارش رکنا از لرستان؛ سردار"یحیی الهی" در تشریح این خبر اظهار داشت: به منظور ارتقاء ضریب امنیت شهروندان در سطح استان، طرح ارتقاء امنیت اجتماعی محله محور با حضور کلیه عوامل انتظامی، پلیس های تخصصی و شهرستان های تابعه با توجه به ایام پایانی سال و در پیش بودن شب چهارشنبه سوری طی 24 ساعت گذشته به اجراء گذاشته شد. 

وی افزود: در این طرح 27 قبضه سلاح شکاری و جنگی و 92 عدد انواع فشنگ غیرمجاز کشف و 16 نفر در این رابطه دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی استان گفت: در ادامه این طرح بیش از 58 کیلو گرم انواع مواد مخدر و بیش از 100 هزار عدد انواع مواد محترقه کشف، 23 خرده فروش مواد مخدر و تهیه و توزیع کننده مواد محترقه دستگیر و 122 معتاد متجاهر جمع آوری و تحویل مراکز ترک اعتیاد شدند.

این مقام انتظامی لرستان در ادامه ازکشف 43 هزار و 671 قلم انواع کالای قاچاق به ارزش بیش از 38 میلیارد ریال، توقیف 131 دستگاه خودرو و موتورسیکلت متخلف، دستگیری 25 قاچاقچی و 21 سارق و مالخر را از نتایج دیگر این طرح عنوان کرد.

سردارالهی در پایان با اشاره به دستگیری 306 متهم تحت تعقیب انتظامی و قضائی و دستگیری 13 نفر سارق در این طرح گفت: پلیس با همکاری دستگاه قضائی با تمام توان با دارندگان سلاح و مهمات غیرمجاز، قاچاقچیان و هنجارشکنان برخورد قانونی خواهد کرد.

 مهدی زکی‌پور/ لرستان 

کدخبر: 979370 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟