قاتلان  پسر ۱۸ساله در مولوی تهران را می شناسید ؟!

به گزارش رکنا، ماموران کلانتری 116 مولوی تهران ساعت پنج صبح امروز در تماس با تلفن بازپرس کشیک قتل دادسرای امور جنایی تهران از مرگ پسر 18ساله‌ای خبر دادند که بر اثر ضربه چاقو یا قمه جان خود را از دست داده بود.

بازپرس حسین گودرزی که در زمان وقوع این ماجرا مسئولیت کشیک قتل پایتخت را بر عهده داشت دستور شروع تحقیقات اولیه برای بررسی علت مرگ و شناسایی خانواده پسر 18ساله را صادر کرد. در ادامه کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران با حضور در بیمارستانی که پسر جوان در آنجا جان خود را از دست داده بود، تحقیقات تخصصی را شروع کردند.

کارشناسان پزشکی قانونی در معاینات اولیه علت مرگ را جراحت بر اثر جسم برنده‌ای شبیه چاقو یا قمه اعلام کردند و همچنین خونریزی را نیز در مرگ او موثر دانستند. تحقیقات کارآگاهان پلیس آگاهی حکایت از آن داشت که دوست زخمی مقتول هم در همان بیمارستان بستری است. به همین دلیل ماموران سراغ او رفتند.

جوان مجروح وقتی خبر مرگ دوست خود را از کارآگاهان شنید، شوکه شد و در پاسخ به آنها درباره نحوه وقوع حادثه گفت: من و مقتول با یکی دیگر از دوستان‌مان سوار یک موتورسیکلت، در حوالی میدان خراسان در حال ترددد بودیم که همان موقع یک موتورسیکلت دوترکه به ما نزدیک شد. آن دو نفر چپ‌چپ به ما نگاه کردند و همین موضوع باعث مشاجره شد. آن دو نفر چیزهایی گفتند و بعد هم فرار کردند. ما تعقیب‌شان کردیم تا اینکه آنها حوالی پارک لاله توقف کردند و ما هم سه نفری از موتور پیاده شدیم. وقتی به آنها رسیدیم درگیری اتفاق افتاد و یکی از آن دو که گمانم فرد ترک‌نشین بود با قمه‌ای که در دست داشت به طرف ما سه نفر حمله و دوستم و من را مجروح کرد. وقتی دیدند اوضاع خراب است و من و دوستم خونریزی داریم سوار موتورشان شدند و رفتند. آن موقع بود که دوست دیگر ما که چاقو نخورده بود من و مقتول را سوار کرد تا به درمانگاه محل خودمان برویم؛ اما هنوز به محل خودمان نرسیده بودیم که حال دوست‌مان بد شد و مجبور شدیم کنار خیابان توقف کنیم، فوری به اورژانس زنگ زدیم. وقتی اورژانس آمد من و دوست مجروحم را به بیمارستان بردند.

با این اظهارات جوان مجروح، بازپرس جنایی دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی برای انجام معاینات دقیق‌تر را صادر کرد. همچنین کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران ماموریت یافتند با حضور در محل درگیری خونین بررسی کنند که آیا دوربینی وجود دارد که صحنه را ضبط کرده باشد و سپس با بررسی تصاویر احتمالی ضاربان را شناسایی و دستگیر کنند.

منبع: اعتماد آنلاین

کدخبر: 977153 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟