اعتراف خون آلود «دراکولا» در مشهد + عکس

  به گزارش رکنا، متهم این پرونده جنایی که برای پاسخ به سوالات تخصصی قاضی ویژه قتل عمد به شعبه 208 دادسرای عمومی و انقلاب مشهد هدایت شده بود، ناگهان هنگام تفهیم اتهام قتل عمدی ،متوجه مرگ پدرش شد و حال طبیعی خود را از دست داد. در این لحظه بود که امداد‌گران اورژانس وارد اتاق بازپرس شدند و با کمک های اولیه به درمان وی پرداختند.

مرد 40ساله که پس از گذشت چندین ساعت از این ماجرا به حال طبیعی خود بازگشته بود با ابراز ندامت از مرگ پدرش ،ادعا کرد ؛ از مرگ پدرم اطلاع نداشتم و در مرگ او هم نقشی ندارم!

وی که به سوالات قضایی و تخصصی قاضی دکتر صادق صفری پاسخ می داد درباره چگونگی وقوع این حادثه تاسف بار گفت:سال ها قبل بعد از مرگ مادرم، اموال ارثیه ای را بین خودمان تقسیم کردیم اما ساختمانی  را که پدرم درآن زندگی می کرد نفروختیم ، چون هنوز پدرم زنده بود.

ولی بعد از گذشت چند سال از این ماجرا من دچار مشکلات مالی شدم و از خواهران وبرادرانم خواستم تا سهم الارث مرا بدهند که بتوانم تغییری در زندگی ام ایجاد کنم ولی آن ها موافقت نمی کردند به طوری که کارمان به شکایت حقوقی کشید.

در عین حال پس از مدتی بی خیال این موضوع شدم اما روزحادثه خودم نفهمیدم که چرا این رفتار را انجام دادم. آن روز با همسرم در بیرون از شهر بودیم و از فضای طبیعت لذت می بردیم که ناگهان بساط چای را جمع کردم وبرای گرفتن میراث به طرف خانه پدرم حرکت کردم.

همسرم داخل خودرو خیلی سعی کرد خشم مرا فرو بنشاند و از این کار بازدارد ولی من که عصبانی بودم او را هم کتک زدم تا این که به بولوار خیام رسیدم و با سنگ و لگد شیشه های منزل را شکستم و بالای سر پدرم رفتم و به او گفتم من تا زمانی که زنده هستم باید از این ارث استفاده کنم! در همین حال خواهرم از طبقه بالای ساختمان پایین آمد و ما در حالی باهم گلاویز شدیم که او موهای مرا گرفته بود.

من حال خودم را نمی فهمیدم و به خاطر این که چند نفری دست وپای مرا می گرفتند من هم آن ها را با دندان گاز می گرفتم. حتی وقتی به خانه برادر دیگرم حمله ور شدم چانه او را هم گاز گرفتم و شیشه ها را تخریب کردم اما پدرم را نکشتم و از مرگ او هم خبر نداشتم!

ادعاهای این مرد که همانند«دراکولا» صحنه های خونباری را با دندان هایش رقم زده بود در حالی مورد واکاوی قضایی قرارگرفت که با دستور قاضی دکتر صفری،جسد پیرمرد80 ساله به پزشکی قانونی انتقال یافته است تا متخصصان پزشکی،نظر خود را درباره علت دقیق مرگ«ع-غ»اعلام کنند.

این درحالی است که برخی از شاهدان صحنه درگیری مدعی هستند که «م-غ»(متهم40ساله) با عصای پیرمرد ضرباتی را به شکم وی وارد آورده و او براثر عوارض ناشی از اصابت عصای چماق گونه به قتل رسیده است.

کدخبر: 976803 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟