واکنش باشگاه بعثت در خصوص درگیری با تیم امید تراکتور تبریز

به گزارش رکنا، در پی انتشار فیلمی مبنی بر ضرب و شتم بازیکنان تیم امید تراکتور تبریز ، روابط عمومی باشگاه بعثت بیانیه‌ای را صادر کرد که متن بیانیه به شرح زیر است:

بر اساس برنامه رسمی سازمان لیگ فدراسیون فوتبال دوشنبه هفتم اسفندماه ۱۴۰۲ قرار بود در چهارچوب لیگ برتر امید کشور تیم‌های بعثت کرمانشاه و تراکتور تبریز رأس ساعت ۱۴ در ورزشگاه آزادی کرمانشاه به مصاف یکدیگر بروند.

درحالی‌که ساعت ۱۳ کلیه عوامل برگزاری مسابقه اعم از نیروهای انتظامی، کادر درمان و آمبولانس، نماینده فدراسیون و داوران در ورزشگاه حاضر بودند تیم تبریزی با ادعای درگیری و دزدیده شدن لباس‌هایشان در خارج از استادیوم حاضر به بازی نشده و عدم امنیت خود را دلیل عدم حضورشان دانسته‌اند. این در حالی است که هیچ سندی مبنی بر ادعای مطروحه ارائه نشده و بر اساس تصاویر موجود و مستند اتوبوس تیم تراکتور در صحت و سلامت کامل بوده و این بازی‌های رسانه‌ای صرفاً جهت توجیه عدم حضورشان بوده است.

در ضمن طبق صورت‌جلسه رسمی نماینده فدراسیون تمام اتفاقات مطرح‌شده توسط تیم تراکتور فقط در حد ادعا بوده و هیچ سندی ارائه نشده و امنیت حاضرین در ورزشگاه و استادیوم به بالاترین شکل ممکن فراهم گردیده است.

قابل‌ذکر است نتیجه این دیدار در شرایط جدول بسیار تأثیرگذار بود و این ترفندی برای فرار از رقابت در مستطیل سبز است وگرنه کرمانشاه و مردمش همواره در مهمان‌نوازی شهره بوده و قطعاً این بازی‌های رسانه‌ای ناجوانمردانه سناریویی بیش نیست.

کدخبر: 975487 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟