سرقت ماهرانه طلاهای زنان از آرایشگاه های زنانه / در بجنورد فاش شد

به گزارش رکنا، سرهنگ مقصود رستگار رئیس پلیس آگاهی استان خراسان شمالی با اعلام جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی اعلام شکایت یکی از شهروندان بجنوردی مبنی بر اینکه یک خانم با مراجعه به مغازه آرایشگاه وی به بهانه اصلاح سر و صورت به همراه 2 نفر دیگر اقدام به سرقت طلا و جواهرات او کرده اند، بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار ماموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه ماموران با تلاش بی وقفه و همچنین همکاری شاکیه موفق شدند سارقان را شناسایی کنند، افزود: با توجه به اینکه سارقان غیر بومی بودند، با اخذ نیابت قضائی 3 نفر سارق به همراه یک نفر مالخر دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه متهمان در بازجویی های بعمل آمده به بزه ارتکابی خود مبنی بر سرقت 9 عدد النگو، 3 عدد انگشتر و یک عدد گردنبند طلا به ارزش 2 میلیارد ریال اعتراف کردند، تصریح کرد: متهمان در نتیجه بعد از معرفی به مرجع قضائی روانه زندان بجنورد شدند.

رئیس پلیس آگاهی استان با تاکید بر اینکه پلیس همواره امنیت و آرامش شهروندان را خط قرمز خود دانسته و با افرادی که بخواهند هنجارشکنی و ایجاد ناامنی کنند برخورد خواهد کرد، از شهروندان و کسبه عزیز خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 973096 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟