جزئیات شهادت سرهنگ محمود خدادادرئیس پلیس امنیت عمومی ملایــر + عکس

به گزارش رکنا، سرهنگ احمد ساکی فرمانده انتظامی شهرستان ملایر در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره درگیری منجر به قتل در یکی از محلات شهرستان ملایر و متواری شدن قاتل، بلافاصله بررسی موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: در بررسی‌های به عمل آمده مشخص شد فردی ۵۶ ساله به علت اختلافات خانوادگی با یک قبضه سلاح کمری فرزند ۲۲ ساله خود را در منزل به قتل رسانده و فرزند ۳۲ ساله دیگرش را مجروح کرده و به قصد کشتن همسرش که در منزل حضور نداشته، از منزلش خارج شده است. مأموران بلافاصله با انجام بررسی‌های لازم و به‌کارگیری شیوه و شگرد‌های خاص پلیسی موقعیت متهم را در اطراف شهرستان شناسایی کردند و با حضور در محل ابتدا همسر قاتل را از صحنه خارج کردند و در ادامه سرهنگ «محمود خداداد» که قصد دستگیری قاتل را داشت با شلیک گلوله از طرف وی از ناحیه سینه مجروح شده و پس از انتقال به بیمارستان به شهادت رسید.

سرهنگ ساکی با بیان اینکه قاتل به همراه یک قبضه کلت کمری در محل دستگیر شد، گفت: چهارشنبه ۲۵ بهمن ساعت ۹ صبح مراسم تشییع پیکر مطهر شهید، از مقابل شهرداری به سمت میدان آزادگان انجام خواهد شد.

از این شهید والامقام دو فرزند پسر ۱۷ و شش ساله به یادگار مانده است.

کدخبر: 972220 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟