شبیخون پلیس به سارقان مسلح رودبار جنوب / آرامش به شهر بازگشت

به گزارش رکنا، حامد محمدی دادستان رودبار جنوب امروز ۲۴ بهمن ماه از اجرای طرح ضربتی مقابله و مبارزه با جرم سرقت در شهرستان رودبار جنوب خبر داد و اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع چند فقره سرقت مسلحانه در سطح شهرستان، رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی و پلیس قرار گرفت.

وی افزود: در عملیات اول ماموران پلیس پس از انجام اقدامات اطلاعاتی، محل اختفای سارقان مسلح را شناسایی و دو متهم به همراه دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ دستگیر و بازداشت شده‌اند.

محمدی افزود: متهمان در تحقیقات اولیه به ۱۰ فقره سرقت مسلحانه خودرو و موتور سیکلت اعتراف نموده‌اند.

دادستان رودبار جنوب افزود: در عملیات دوم، اعضای یک باند سرقت مسلحانه احشام که تعداد زیادی گوسفند را به سرقت برده بودند، مورد شناسایی قرار گرفتند و در یک اقدام ضربتی شش نفر از اعضای این باند دستگیر و بازداشت شدند و از محل اختفای متهمان دو قبضه سلاح جنگی کلاشینکف به همراه مقادیری فشنگ کشف و ضبط شد. 

وی گفت: در عملیات سوم، اعضای یک باند که اقدام به سرقت شبانه اموال و متعلقات مورد استفاده عمومی از جمله کابل‌های برق می‌نموند، مورد شناسایی قرار گرفتند که در این رابطه عامل اصلی بازداشت و دستورات قضایی لازم برای دستگیری سایر اعضای این باند نیز صادر شده است .

وی تصریح کرد: در راستای تاکیدات ریاست قوه قضاییه و رئیس کل دادگستری استان کرمان، موضوع مقابله با سرقت‌های خرد و کلان در دستور کار دادستانی رودبار جنوب قرار گرفته و اجازه نخواهیم داد افرادی امنیت و آرامش مردم را به مخاطره بیاندازند .

محمدی در پایان از مردم خواست همواره نسبت به تردد افراد ناشناس در محل زندگی خود دقت داشته باشند و در صورت هرگونه موارد مشکوک بویژه در ساعات پایانی شب، موضوع را به پلیس ۱۱۰ اطلاع دهند.

کدخبر: 972085 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟