این قاتل آبادانی جانی بودنش را از پدرش به ارث برد + ماجرای 3 قتل دردناک

به گزارش رکنا، ساعت 17:00 روز دوشنبه 16 بهمن ماه در پی تماس تلفنی با مرکز فوریت‌ های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره قتل در منطقه دهکده بربم آبادان، سریعا ماموران کلانتری 11 ولیعصر آبادان به همراه مأموران دایره جنایی پلیس آگاهی وبازپرس ویژه قتل به محل اعزام شدند.

در بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد، ابتدا درگیری خانوادگی بین 2 پسر عمو درون خیابان در منطقه دهکده بریم صورت گرفت که پس از این درگیری پسر 27 ساله زن عمویش را درون خانه با ضربات چاقو به قتل رساند واز محل متواری شد که با تلاش مأموران پلیس آگاهی و استفاده از منابع مخبرین  قاتل پس از 3 ساعت از وقوع این جنایت دستگیر شد.

قاتل در بازجویهای اولیه عنوان میکند با خانواده عمویش بر سر یک ملک مشترک سال های اختلاف داشتند که روز حادثه با پسر عمویش در منطقه دهکده بریم درگیر میشوند.

قاتل گفت:  پس از درگیری با یک چاقو وارد خانه عمویم که با ما دیوار به دیوار بود شدم و زن عمویم را به قتل رساندم وپس از چند ساعت توسط پلیس دستگیر شدم متهم پس از تشکیل پرونده به مقام قضایی معرفی شد.

گفتنی است در برسیهای به عمل آمده مشخص شد در دهه 80 و 90 پدر قاتل،  دختر و یک پسر خود یعنی برادر و خواهر  قاتل را به قتل رسانده بود که به دلیل  اولیای دم بودنش پس از مدتی کوتاهی آزاد میگردد.

 علی رنجکش

 

کدخبر: 971899 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟