دومین قتل زن در مشهد به دست شوهرش/ مخفیگاه قاتل را شناسایی کنید!

به گزارش رکنا، صبح سوم تیر گذشته بود که دختر خردسال به منزل خواهر بزرگش رفت تا حال وی را جویا شود و مادرش را از سلامتی او مطلع کند چرا که شب قبل اختلافاتی بین «عارفه» و همسرش رخ داده و مادر نه تنها نگران دخترش بود بلکه دلشوره عجیبی داشت اما هنوز دقایقی از انتظار مادر نگذشته بود که دخترک با چهره ای وحشت زده و سراسیمه خود را  به مادرش رساند و اشک ریزان از صحنه دلخراشی سخن گفت که لحظاتی قبل مقابل دیدگانش قرار گرفته بود.

مادر که با شنیدن این جملات هولناک،دیگر چیزی نمی فهمید،هراسان و نگران به سوی منزل دخترش دوید و با صحنه تلخی روبه رو شد.«عارفه»درحالی خون آلود گوشه پذیرایی منزل روستایی افتاده بود که صدای گریه های پسر2ساله اش نیز به گوش می رسید.

بر اساس این گزارش لحظاتی بعد با فریاد های زن جوان، برخی از اهالی روستای محسن آباد از خانه هایشان بیرون آمدند و ماجرا را به پاسگاه انتظامی اطلاع دادند. طولی نکشید که پرونده جنایی روی میز قاضی حجت صدیقی(بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب تایباد)قرارگرفت و بدین ترتیب گروهی از کارآگاهان کارآزموده پلیس آگاهی به سرپرستی سرگرد شیخی(رئیس پلیس آگاهی تایباد)عازم محل وقوع جنایت شدند و درکنار مقام قضایی تحقیقات گسترده ای را آغاز کردند.

بررسی های مقدماتی نشان می داد که زن21 ساله(مقتول)هدف ضربات متعدد چاقو قرار گرفته و جان خود را از دست داده است اما از «حسن زاروزایی»(همسر مقتول)خبری نبود.

تحقیقات بیشتر مشخص کرد که زوج جوان مدتی قبل به تهران مسافرت کرده بودند اما بعد از بازگشت از سفر اختلافات خانوادگی بین آن ها شدت گرفت تا حدی که دامنه این اختلافات خانواده های آنان را نیز نگران کرد به گونه ای که حتی از احتمال یک درگیری وحشتناک بین زوج جوان تردیدی نداشتند اما با اصرار و اطمینان«حسن» هرکدام از خانواده های این زوج به خانه خودشان بازگشتند تا این که صبح هنگام با صحنه ای هولناک روبه رو شدند.

ادامه بررسی ها نشان داد:«حسن زاروزایی فرزند حمزه» پس از قتل همسرش سوار بر پراید به مکان  نامعلومی گریخته است.چند روز بعد با رد زنی های اطلاعاتی،خودروی متهم به قتل در حالی کشف شد که قاضی صدیقی دستورات ویژه و محرمانه ای را برای شناسایی مخفیگاه متهم فراری صادر کرده بود.

براساس دستور بازپرس شعبه اول دادسرای عمومی وانقلاب تایباد،تصویربدون پوشش متهم به قتل فراری در روزنامه خراسان منتشر شده است تا کسانی که از محل اختفای وی اطلاعی دارند، مراتب را با تلفن های 110،09361722100 یا05154523603 پلیس آگاهی درمیان بگذارند.

مقام قضایی همچنین به افرادی که در فرار متهم نقشی دارند نیز هشدار داد:همه کسانی که به اختفای متهم به قتل فراری کمک کنند به اشد مجازات های قانونی محکوم خواهند شد.

 

کدخبر: 971573 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟