راهپیمایی ۲۲ بهمن در امنیت کامل آغاز شد/ آماده‌باش ماموران پلیس

به گزارش رکنا، سردار سعید منتظرالمهدی در حاشیه حضور در راهپیمایی ۲۲ بهمن در این‌باره گفت: پلیس از مدت‌ها قبل با استفاده از توان پلیس‌های تخصصی اقدامات خود برای تامین امنیت راهپیمایی ۲۲ بهمن در شهرهای سراسر کشور را آغاز کرد و خوشبختانه در نتیجه این اقدامات نیز راهپیمایی با حضور ماموران و در امنیت کامل آغاز شده است.

سخنگوی فراجا با بیان اینکه هیچ موضوعی مراسم راهپیمایی ۲۲ بهمن در ایران را تهدید نمی‌کند و کشور در امنیت کامل است، گفت: ماموران پلیس از آمادگی لازم برخوردار بوده و استقرار آنان تا پایان مراسم ادامه خواهد داشت. همانطور که گفتم پلیس‌های تخصصی در تامین امنیت راهپیمایی مشارکت دارند.

وی ادامه داد:‌ یکی دیگر از اقدامات پلیس اتخاذ تمهیدات ترافیکی در مسیرهای برگزاری راهپیمایی ۲۲ بهمن در سراسر کشور است، گفت:‌در این زمینه نیز اقدامات خوبی از سوی همکاران من در سراسر کشور انجام گرفته است.

منتظرالمهدی درباره فعالیت‌های جانبی پلیس در راهپیمایی ۲۲ بهمن نیز گفت: علاوه بر موضوع تامین امنیت راهپیمایی و تمهیدات ترافیکی، پلیس با دایر کردن چندین غرفه اقدام به ارائه خدمات انتظامی، مشاوره و مددکاری به مردم و راهپیمایان عزیز کرده است.

سخنگوی فراجا همچنین گفت: در کنار آماده‌باش ماموران، تمامی اقدامات و امورجاری انتظامی نیز همچون گذشته از سوی رده‌های مختلف انتظامی و پلیس‌های تخصصی در حال انجام است و هم‌اکنون که همکاران من در تامین امنیت این مراسم در سراسر کشور مشارکت دارند، ماموران پلیس راه در جاده‌ها، مرزبانان در مرزها و ... مستقر بوده و نسبت به تامین امنیت اقدام می‌کنند. در نتیجه همین اقدامات نیز امروز ایران عزیز ما در امنیت کامل است.

 

کدخبر: 971414 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟