اعلام محدودیت های ترافیکی راهپیمایی 22 بهمن در اصفهان

به گزارش رکنا از اصفهان؛ سرهنگ علی اصغر زارع بیان داشت: به منظور هرچه باشکوه تر برگزار شدن راهپیمایی روز 22 بهمن محدودیت هایی در شهر اصفهان و سایر شهرستان های استان اعمال می شود که از شهروندان می خواهیم مانند همیشه با ماموران پلیس در این زمینه همکاری و همراهی لازم را بعمل آورند.

وی افزود: بر این اساس از ساعت 24 شب 22 بهمن، توقف هرگونه وسیله نقلیه در طول خیابان های استانداری، حافظ و نشاط ممنوع بوده و در صورت مشاهده، خودروهای پارک شده به پارکینگ های مجاز اطراف انتقال داده می شوند.

رئیس پلیس راهور استان اصفهان گفت: همچنین از ساعت 6 صبح روز 22 بهمن تردد هر نوع وسیله نقلیه در طول خیابان های استانداری، میدان امام حسین (ع) و حافظ ممنوع و از تقاطع های هشت بهشت، باغ گلدسته، شمس آبادی، طالقانی، استانداری – هشت بهشت، استانداری- بهشتی نژاد، زیرگذر میدان امام علی (ع) به سمت تقاطع شکرشکن، میدان احمد آباد و خیابان توانا به سمت تقاطع شکرشکن، تقاطع تختی به سمت میدان امام حسین (ع)، طیب – مسجد سید و باغ گلدسته – پاسداران نیز محدودیت تردد برقرار می شود.

سرهنگ زارع با بیان اینکه پارکینگ طالقانی برای توقف موتورسیکلت ها در نظر گرفته شده تصریح کرد: محل پارک اتوبوس ها در خیابان آیت الله خراسانی، پاسداران، نشاط، شمس آبادی و میردامادی می باشد.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: در سایر شهرها و شهرستان های استان نیز در تمامی مسیرهای منتهی به محل های برگزاری و تجمع راهپیمایان محدودیت های ترافیکی دائم و مقطعی اعمال می شود.

اصفهان/ بهمن راعی

کدخبر: 971347 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟