آماده باش ۳۲۰ آتش نشان در مسیر راهپیمایی ۲۲ بهمن در تهران

به گزارش رکنا، دکتر قدرت اله محمدی با تبریک فرا رسیدن ایام دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و نزدیک شدن به روز بزرگ ۲۲ بهمن گفت: سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران هم پا و همراه دیگر سازمان های امدادی و خدمات رسان در مسیر راهپیمایی روز بزرگ ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ آماده خدمت رسانی و امداد رسانی به راهپیمایان است.

وی تصریح کرد: علاوه بر آماده باش کامل آتش نشانان عزیز پایتخت در ۱۳۸ ایستگاه آتش نشانی، ۳۲۰ آتش نشان به همراه ۱۸۰ دستگاه خودروهای سبک و سنگین و موتورسیکلت ها و تجهیزات کامل آتش نشانی از ساعت ۶ صبح روز یکشنبه ۲۲ بهمن سال جاری در ۱۱۰ نقطه از میدان امام حسین(ع) تا میدان آزادی و مسیرهای منتهی به این دو میدان مستقر خواهند بود و آماده ارائه خدمات و تامین ایمنی شهروندان و راهپیمایان عزیز هستند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی تهران بزرگ ادامه داد: خواسته ما از شهروندان و راهپیمایان عزیز این است که در صورت بروز هر گونه حادثه ضمن حفظ خونسردی، بلافاصله با شماره ۱۲۵ تماس بگیرند تا آتش نشانان از نزدیک‌ترین نقطه خود را به محل حادثه برسانند و امدادرسانی را انجام دهند.

محمدی خاطرنشان کرد: تعدادی از آتش نشانان غیر شیفت نیز در روز بزرگ ۲۲ بهمن، همپای راهپیمایان در مراسم راهپیمایی یوم اله ۲۲ بهمن شرکت می کنند و در صورت لزوم در ارائه خدمات ایمنی به شهروندان با آتش نشانان همکاری می‌نمایند.

وی در پایان گفت: در خیابان آزادی (مسیر راهپیمایی روز بزرگ ۲۲ بهمن) و در مجاورت اداره مرکزی سازمان آتش نشانی تهران بزرگ، غرفه های آموزشی و ترویج فرهنگ ایمنی و آتش نشانی برپا می شود تا مربیان آموزش سازمان آتش نشانی تهران بزرگ با برنامه های متنوع، آموزش‌های ایمنی و آتش نشانی را به کودکان و بزرگسالان ارائه دهند.

 

کدخبر: 971326 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟