افزایش ۱۱۶ درصدی کشف مواد ممنوعه در اسلامشهر + فیلم و جزییات

به گزارش خبرنگار حوادث رکنا، سردار کیومرث عزیزی فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ضمن تشکر از شورای تامین شهرستان اسلامشهر به ویژه دستگاه قضایی در حمایت از ماموریت های مامورین و صدور نیابت های قضایی برای دستگیری متهمین در حاشیه نمایشگاهی از کشفیات عملکرد پلیس اسلامشهر در جمع خبرنگاران با بیان اینکه ای عملکرد نتیجه اجرای ۹۲ طرح پلیس اسلامشهر بوده است گفت: این طرح هابا موضوعات مقابله با سارقین وخریداران اموال مسروقه برخورد با اراذل و اوباش و کشف سلاح های سرد و گرم از حاملان آنها یا کسانیکه در صدد استفاده آن بودند که در معرض دید قرار گرفته است.

وی درادامه به افزایش ۱۷ درصدی وقوع سرقت در ۱۰ ماهه سال جاری در اسلامشهر اشاره کرد و یادآور شد،کشف سرقت نیز درهمین مدت با ۸۶درصد رشد روبرو بوده است.

سردار عزیزی همچنین از افزایش ۱۹ درصدی دستگیری مجرمانی که اقدام به سرقت میکردند  خبر داد و گفت: افزایش احساس امنیت مهم ترین هدف پلیس در اجرای این طرح ها است.

وی به کشف بیش از ۹۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر اشاره کرد و افزود کشفیات پلیس اسلامشهر حاکی از رشد ۱۱۶ درصدی نسبت به مدت مشابه در سال گذشته دارد.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران به دستگیری ۳ هزارو ۳۰۰ مجرمین مواد مخدر شامل خرده فروش و قاچاقچیان مواد مخدر  در این شهرستان اشاره کرد و گفت: یک هزارو ۷۰۰ معتاد متجاهر نیز در همین مدت جمع آوری و به اردو گاه ها و مراکز کمپ ترک اعتیاد تحویل داده شدند.

سردار عزیزی درباره کشف سلاح نیز مدعی شد که کشفیات سلاح در اسلامشهر با رشد ۶۰درصدی روبرو بوده است.

وی در باره ی توفیقات عرصه کاهش تصادفات رانندگی نیزفتخوشبحتانه به دنبال عملکرد موفق پلیس و همکاری مردم در رعایت قوانین راهنمایی ورانندگی تصادفات رانندگی در این شهرستان با کاهش ۴۳درصدی روبرو بوده است.

سردار عزیزی گفت:براساس آمارهای ارائه شده سال گذشته ۱۴۵نفر در تصادفات رانندگی جان خودرا ازدست دادند که این رقم در سال جاری به زیر ۸۵نفر رسیده است.

سردار عزیزی درپاسخ به سوال خبرنگار رکنا به دنبال افتتاح سالن ورزشی در مقر فرماندهی شهرستان اسلامشهر و نقش آمادگی جسمانی در ماموریت های پلیسی گفت:آمادگی جسمانی بعنوان یک راهبرد وهدف برای کارکنان نیروی انتظامی مطرح است و قطعا پلیس برای موفقیت در ماموریت هایش به سلامت روح وجسم نیاز دارد ورزش این شرایط را در کارکنان ایجاد کرده است .

وی همچنین درپاسخ به سوال دیگری درباره ماحصل اجرای طرح مقابله با سرقت که از ابتدای سال در سراسر کشور ازجمله غرب استان تهران شروع شده است گفت:اجرای این طرح ها در سطح غرب استان تهران که شامل ۶شهرستان است باعث کاهش وقوع ۵درصدی ،افزایش ۴۶درصدی کشفیات و افزایش ۷درصدی دستگیری شده است.

وی درپایان یادآور شد باتوجه به نظرسنجی های صورت گرفت در معاونت اجتماعی سطح احساس امنیت با افزایش روبرو بوده است. مجموع اقدامات پلیسی که در نهایت باعث امنیت مردم شده را تقدیم مردم میکنیم وآنها می‌خواهیم کماکان دراجرای ماموریت ها حمایت مان کنند.

کدخبر: 970555 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟