دزدی عجیب با تیر و کمان در مشهد / پلیس به دنبال رمزگشایی از این سرقت ها + عکس

به گزارش رکنا، ماموران گشت نامحسوس کلانتری رسالت مشهد چند روز قبل هنگام گشت‎زنی برای پیشگیری از دستبرد به اموال مردم، دو مرد جوان را دیدند که کیسه‎ای مشکوک را حمل می کردند.

به همین خاطر ماموران انتظامی به دو مرد مذکور نزدیک شدند و از آنان درباره محتویات داخل کیسه برنج پرسیدند. هنگامی که مظنونان دست وپای خود را گم کردند و هرکدام پاسخی متفاوت دادند، ماموران در بازرسی کیسه برنج 5دستگاه کامپیوتر معروف به «مغز خودرو» را مشاهده کردند و بدین ترتیب احتمال سرقتی بودن کامپیوترها قوت گرفت؛ چرا که کشف یک پلخمون و سنگ ریزه به همراه یک برگ چک3میلیارد ریالی نیز بر ظن پلیس مهر تایید می زد.

 طولی نکشید که با دستور سرگرد روح ا... لطفی(رئیس کلانتری رسالت) عوامل انتظامی، دو متهم را به کلانتری انتقال دادند و بدین ترتیب تحقیقات از آنان در دایره تجسس آغاز شد.

در همین حال یکی از متهمان مدعی شد که چک مذکور را درقبال فروش خودرو دریافت کرده است اما کنکاش های پلیس نشان داد که وی اصلا خودرویی نداشته است که آن را بفروشد!

تناقض‎گویی متهمان، آنان را در مخمصه سوالات تخصصی انداخت، به طوری که دیگر چاره ای جز بیان حقیقت نیافتند و به سرقت 20 دستگاه«ای سی یو» اعتراف کردند.

در همین حال «علی-م» یکی از متهمان گفت: به خاطر آن که تعمیرکار خودرو هستم، از این حرفه سوءاستفاده کردم و در مناطق خواجه ربیع، ایثار و کوی طلاب، اقدام به سرقت کامپیوتر خودرو می کردم.

همدست وی نیز با بیان این که به خاطر بیکاری با «علی-م»همراه شدم،به افسران دایره تجسس گفت:به همراه دوستم و برای فروش کامپیوترها با او رفتم اما نمی دانستم که این اموال سرقتی است.

متهم/خراسان

درحالی که متهمان درباره بهره گیری از پلخمون و چگونگی استفاده از آن در سرقت ها به داستان سرایی پرداخته اند، تلاش نیروهای انتظامی برای رمزگشایی از معمای وجود پلخمون در کیسه حاوی«مغز خودروها» درحالی ادامه دارد که متهمان برای سیر مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شده‎اند.

کدخبر: 970073 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟