بازداشت سلاخ ها در مشهد /  این دو مرد پراید سلاخی می کردند

 ماموران گشت نامحسوس کلانتری سپاد، چند روز قبل هنگام گشت در بلوار بهارستان، به یک دستگاه پراید مشکوک شدند که راننده آن رفتاری خارج از عرف داشت در حالی که استعلام نامحسوس شماره پلاک از مرکز فرماندهی، نشان می داد که آن پراید سرقتی است ناگهان راننده با مشاهده نیروهای انتظامی، پدال گاز را فشرد و متواری شد اما نیروهای گشت که قبل از فرار راننده و با دستور سرهنگ جواد یعقوبی(رئیس کلانتری سپاد) همه مسیرهای احتمالی فرار را زیر نظر داشتند در یک عملیات تعقیب و گریز کوتاه، راننده 40 ساله را دستگیر کردند و به مقر انتظامی انتقال دادند.

متهم این پرونده سرقت که در دایره تجسس کلانتری مورد بازجویی‌های فنی قرار گرفته بود، به ناچار لب به اعتراف گشود و راز سلاخی خودروها در مشهد را فاش کرد.

این شکارچی خودرو به افسران تجسس گفت: با همدستی یکی از دوستانم که «هادی» نام دارد، خودروها را از نیشابور سرقت می کنیم و قطعات آن را در مشهد به فروش می رسانیم.

با این اعترافات، بی درنگ عملیات دستگیری متهم 44 ساله با هماهنگی مقام قضایی آغاز شد و این سارق سابقه دار در یک عملیات ضربتی با شیوه قرار صوری به دام افتاد. در بازرسی از داخل خودروی وی نیز نه تنها پلاک های سرقتی خودرو بلکه تعدادی قطعات و لوازم خودروهای دیگر به همراه گوشی سرقتی کشف و ضبط شد. این سارق معتاد هم اعتراف کرد که تاکنون چندین خودرو را از نیشابور سرقت کرده است. بررسی های بیشتر در این باره ادامه دارد. 

کدخبر: 969140 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟