شلیک دقیق و مرگبار پلیس در درگیری مسلحانه با سارقان  / در بروجرد رخ داد

به گزارش رکنا، سردار یحیی الهی فرمانده انتظامی لرستان در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: با اعلام مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ مبنی بر وقوع یک فقره سرقت در یکی از محله‌های شهرستان بروجرد توسط سرنشینان یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵، بلافاصله عوامل انتظامی در محل حاضر شدند.

وی افزود: سارقان به محض رویت پلیس، ضمن تیراندازی به سمت حافظان امنیت، اقدام به فرار می‌نمایند که پس از تعقیب و گریز توسط مأموران خودرو از ناحیه لاستیک مورد هدف قرار گرفته و متوقف می‌شود.

فرمانده انتظامی استان لرستان بیان داشت: در ادامه اشرار و سارقان مسلح اقدام به تداومِ تیراندازی به سمت عوامل انتظامی نموده که یک نفر از آنها به هلاکت می‌رسد. 

وی تصریح کرد: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد پلاک خودرو توقیف شده جعلی بوده و در بازرسی یک قبضه سلاح کمری به همراه ۲۲ عدد فشنگ، ۲ دستگاه بی سیم، تعداد ۲ کلاه جهت پوشاندن صورت، دستکش و دیلم و سایر اقلام مورد نیاز برای سرقت کشف شده است.

سردار الهی با بیان اینکه شرور و سارقِ مسلحِ به هلاکت رسیده دارای سوابقِ متعددی از جمله سرقتِ مسلحانه، سرقت‌هایِ متعددِ منزل، سرقت به عنف و حمل و نگهداری مواد مخدر بوده است، گفت: خودرو مورد استفاده سارقان جهت بررسی به مقر انتظامی دلالت داده شد.

کدخبر: 968507 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟