عمه خشمگین با چاقو شکم برادرزاده اش را شکافت و اقدام به آتش زدن مهناز کرد + جزییات قتل و عکس

به گزارش رکنا، شامگاه ۱۹ مهرماه سال ۱۴۰۰ مردی با کلانتری ۱۸۱ وردآورد تماس گرفت و از آتش سوزی در خانه همسایه‌اش خبر داد.

 این مرد گفت: در همسایگی ما یک مادر و دختر زندگی می‌کنند. چند دقیقه قبل صدای درگیری شدیدی از خانه همسایه شنیدم و همراه چند نفر از همسایه‌ها مقابل در رفتم. اما همان موقع دختر جوانی از در بیرون آمد که سراپا آتش بود من و همسایه‌ ها آتش را خاموش کردیم و متوجه شدیم دختر جوان از ناحیه شکم چاقو خورده است.

 با این تماس ماموران کلانتری و اورژانس به مجتمع مسکونی در حوالی دریاچه چیتگر رفتند و پیکر نیمه جان دختر ۳۶ ساله به نام مهناز به بیمارستان تریتا منتقل شد. اما ساعتی بعد به خاطر شدت سوختگی جان سپرد.

بازداشت عمه خشمگین

در بررسی‌های پلیسی روشن شد مهناز میهمان خانه عمه ۵۸ ساله اش به نام  ماهور بود که کشته شد .

با افشای این ماجرا ماهور تحت بازجویی قرار گرفت و به قتل آتشین برادرزاده‌اش اعتراف کرد.

 وی در بازجویی‌ها گفت: مهناز برادرزاده ام بود و چون رابطه خوبی با خانواده‌اش نداشت بیشتر اوقات به خانه من می‌آمد و با دختر ۳۲ ساله‌ام در ارتباط بود. مدتی بود متوجه شده بودم مهناز اعتیاد دارد و سر به راه نیست .به همین خاطر مخالف ارتباط آنها با هم بودم. من می‌ترسیدم مهناز  دخترم را هم به دام سیاه بیندازد .آنها شبها تا دیروقت بیرون بودند و به اعتراضات من اهمیتی نمی دادند.

این زن ادامه داد: آخرین بار برادرزاده‌ام در غیاب دخترم  به خانه‌ام آمد .من با او صحبت کردم تا رابطه‌اش را با دخترم قطع کند. اما او با گستاخی پاسخم را داد. رفتارهای او باعث شد عصبانی شوم. من با چاقوی آشپزخانه یک ضربه به شکم مهناز زدم. اما او فحاشی می‌کرد و حاضر نبود خانه‌ام را ترک کند. من که کنترل اعصابم را از دست داده بودم مایع اشتعالزایی را که در خانه داشتم به روی او پاشیدم و فندک زدم. مهناز سراپا آتش شده بود که همسایه‌ها سر رسیدند و آتش را خاموش کردند ولی من قصد کشتن او را نداشتم.

 عمه خشن به بازسازی صحنه جرم پرداخت و در حالی پرونده اش با صدور کیفرخواست به شعبه چهارم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد که  برادر  وی  برایش درخواست قصاص را مطرح کرد.

کدخبر: 967979 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟