مرگ در تنهایی برای  پسر جوان در کوه های داوران رفسنجان

به گزارش رکنا ؛ رضا فلاح مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: عملیات جست‌وجو و نجات جوان ٢٢ ساله مفقود شده در کوه‌های داوران شهرستان رفسنجان از بعدازظهر دیروز جمعه 6 بهمن‌ماه با تلاش 5 تیم امدادونجات کوهستان، آنست (سگ‌های تجسس و زنده یاب) و پشتیبان آغاز شده است.

وی با اشاره به اینکه این عملیات به مدت ٢٢ ساعت به طول انجامیده است، خاطرنشان کرد: پیکر این جوان در ارتفاعات صعب العبور و غیرقابل پیش بینی در کوه های داوران رفسنجان پیدا شد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان افزود: در طی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات اضطراری جمعیت هلال احمر مبنی بر مفقود شدن یک جوان ٢٢ ساله در ارتفاعات کوه‌های داوران رفسنجان بلافاصله تیم های امدادونجات به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به آغاز عملیات جست‌وجو و نجات از ساعت ١٣:55 روز جمعه مورخ ششم بهمن ماه بیان کرد: ابتدا عملیات جست‌وجو با ٣ تیم امدادونجات از شهرستان رفسنجان و یک تیم از پایگاه امدادونجات کوهستان کرمان آغاز شد و صبح امروز نیز تیم آنست با ٣ قلاده سگ تجسس به محل حادثه اعزام شدند.

فلاح با بیان اینکه عملیات جست‌وجو و نجات در ساعت 13:50 دقیقه روز جمعه آغاز و تا ساعت 12 شب ادامه یافت، افزود: مجدداً صبح امروز از ساعت 5 عملیات جست‌وجو و نجات با اضافه شدن تیم آنست به همراه 3 قلاده سگ تجسس ادامه یافت.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان کرمان از تلاش 22 ساعته امدادگران و نجاتگران در عملیات جست‌وجوی جوان مفقود شده در شهرستان رفسنجان خبر داد و گفت: نهایتاً پیکر جوان مفقود شده، پس از 22 ساعت عملیات جست‌وجو پیدا شد.

 

کدخبر: 967332 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟