خانم شیک پوش ایلامی 900 میلیارد به جیب زد / 30 نفر به دنبال او بودند + جزییات

به گزارش رکنا، سردار جمال سلمانی فرمانده انتظامی استان ایلام در این باره اظهار داشت: به دنبال وصول بیش از ۳۰ فقره شکوائیه به پلیس آگاهی استان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، و دستورات قاطع دادستانی، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان موضوع را به صورت ویژه در دستور کار قرار دادند.

وی اضافه کرد: با تحقیقات صورت گرفته از شاکیان پرونده مشخص شد، خانم کلاهبردار با سوءاستفاده از اعتماد شهروندان، و با ترفند و‌اردات ابزار آلات و تجهیزات کشاورزی از تعداد ۳۰ نفر از شهروندان ایلامی کلاهبرداری کرده است.

فرمانده انتظامی استان ایلام تصریح کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی استان موفق شدند ضمن هماهنگی با مرجع قضائی متهمه که در یکی از استان های مرکزی و بصورت مخفیانه زندگی می کرد را تحت رصد اطلاعاتی قرار داده و وی را حین ورود به استان در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر کنند.

سردار سلمانی با بیان اینکه شخص کلاهبردار با تکمیل تحقیقات به مرجع  قضائی معرفی شده است، خاطرنشان کرد: از شهروندان عزیزی که با این ترفند از آنان کلاهبرداری شده است می خواهیم تا جهت پیگیری پرونده خود به اداره مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی استان مراجعه کنند.

کدخبر: 965752 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟