عامل قطعی برق در مهران دستگیر شد + جزییات

به گزارش رکنا، سرهنگ حسین نجفی جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام در تشریح جزئیات این خبر اظهار داشت: در پی مطالبات به حق مردم در خصوص سرقت کابل های برق در سطح شهرستان با توجه به حساسیت موضوع دستگیری سارق یا سارقان به صورت ویژه دردستور کار ماموران انتظامی این شهرستان قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی پس تحقیقات میدانی و تلاش شبانه روزی و بررسی زمان سرقت هابا هدایت میدانی فرمانده انتظامی شهرستان رد پای یک سارق حرفه ای وسابقه دار را شناسایی کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران انتظامی شهرستان مهران پس از هماهنگی با مقام قضائی دریک عملیات منسجم متهم را دستگیر و از مخفیگاه آن 100 متر کابل برق ومقادیری دیگر اموال مسرقه را کشف کردند.

سرهنگ نجفی با بیان اینکه متهم در تحقیقات اولیه پلیسی به 21 فقره سرقت در سطح شهرستان اعتراف کرد، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

جانشین فرمانده انتظامی استان ایلام در پایان گفت: شهروندان هشدارهای راهبردی پلیس را در راستای پیشگیری از وقوع سرقت های مشابه و محدود شدن دایره فعالیت سارقان مورد توجه قرار داده و هر گونه مورد مشکوکی را در کوتاه ترین زمان ممکن از طریق سامانه تلفنی 110 به پلیس اطلاع دهند.

کدخبر: 964827 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟