چالش کمبود ظرفیت نگهداری معتادان متجاهر در غرب استان تهران

به گزارش خبرنگار رکنا، سردار کیومرث عزیزی صبح امروز در جمع اصحاب رسانه با اشاره به آمار عملکرد در 10 ماه گذشته در 6 شهرستان غرب استان تهران گفت:  وقوع  سرقت نسبت به مدت مشابه در سال قبل 5 درصد کاهش و در حوزه کشفیات انواع سرقت ها، شاهد افزایش7 درصدی کشفیات و دستگیری بودیم.

سردار عزیزی با اشاره جمع آوری 3 هزار و 600 معتاد متجاهر در جریان اجرای این طرح های پاکسازی و تحویل آنها به کمپ های ترک اعتیاد با هدف ساماندهی، گفت:براساس آمارهای های اعلام شده  8 هزار500 معتاد در سطح شهرستان های غرب استان تهران وجود دارند که با همکاری استانداری استان تهران و شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر و در اختیار قرار گرفتن کامل پذیرش کمپ ماده 16 اخوان در شهرستان ملارد، 3 هزار و 500 معتاد متجاهر جمع آوری و با تحویل به کمپ های ترک اعتیاد، در صدد مهارت آموزی هستند و در این عرصه نیازمند افزایش 5 هزار نفری گنجایش پذیرش در کمپ های ترک اعتیاد هستیم تا به صورت 100درصدی در این عرصه فعالیت انجام گیرد.

سردار عزیزی با اشاره به نقش مهم رعایت قوانین راهنمائی و رانندگی در کاهش تصادفات و فرهنگ سازی صورت گرفته در این زمینه، بیان داشت: در مدت زمان گذشته، شاهد کاهش 31 درصدی تصادفات فوتی در جاده بودیم که این امر با همکاری رانندگان قانونمدار و تلاش همکاران پلیس راهور و راه بدست آمده است. وی همچنین اعلام کرد امسال ۹۹نفر کمتر در تصادفات رانندگی کشته شدند.

این مقام ارشد انتظامی در پایان با قدردانی از شهروندان بابت همکاری مطلوب با پلیس خاطرنشان کرد: مردم در صورت مشاهده موارد مشکوک موضوع را با شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند و برخورد جدی با مخلان نظم و امنیت در دستور کار پلیس بوده و امنیت و آرامش مردم، خط قرمز پلیس خواهد بود

کدخبر: 964373 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟