سرقت وحشت آور جلوی بیمارستان کوه چنار در روز روشن / پلیس وارد عمل شد

به گزارش رکنا،سرهنگ حسینعلی شیروانی در تشریح این خبر اظهار داشت: در پی اعلام حراست بیمارستان کوه‌چنار مبنی بر سرقت به عنف موبایل از یک همراه بیمار در مقابل بیمارستان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت.

وی افزود: ماموران انتظامی سریعا به محل مورد نظر اعزام و مالباخته اظهار داشت در ماشین نشسته بودم و منتظر بودم که دوستم از بیمارستان خارج و به منزل برویم که ناگهان یک سواری پراید با 2 نفر در کنار من توقف و سرنشین پیاده و با تهدید چاقو یک دستگاه گوشی موبایل را از من سرقت و سریعا متواری شدند.

فرمانده انتظامی کوه‌چنار ادامه داد: ماموران تحقیقات خود را آغاز و با شگردهای خاص پلیسی موفق شدند سارق و همدستش که با سواری پراید در حال فرار به سمت شیراز بودند را در کمتر از 24 ساعت شناسایی و آنان را دستگیر کنند.

سرهنگ "شیروانی" با اشاره به اینکه متهمین به جرم خود اعتراف و پس از تشکیل پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند، گفت: رئیس بیمارستان شهید "رضا زاده" کوه‌چنار طی پیامی از عملکرد به موقع پلیس در دستگیری سارقین که باعث ناامنی در جلو بیمارستان برای شهروندان شده بودند تقدیر و تشکر کرد.

 

کدخبر: 964001 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟