دختر جوان 5 ساعت در دخمه شیاطین قلعه گنج / پلیس نجاتش داد

به گزارش رکنا ؛ کیومرث قاسمی روز یکشنبه اظهار کرد: پس از کسب گزارشی مبنی بر وقوع یک فقره آدم ربایی مسلحانه در یکی از شهرستان های جنوبی استان کرمان و اینکه آدم ربایان قصد دارند فرد گروگان را از پهنه جغرافیای این شهرستان انتقال دهند، بلافاصله رسیدگی به موضوع در دستور کار دادستانی قرار گرفت.

این مقام قضایی افزود: با توجه به حساسیت موضوع و اینکه فرد گروگان یک دختر ١۴ ساله بود، بلافاصله دستورات قضایی برای شناسایی و دستگیری آدم ربایان صادر شد.

قاسمی ادامه داد: با انجام یکسری اقدامات منسجم اطلاعاتی از سوی پلیس اطلاعات و پلیس آگاهی شهرستان، مخفیگاه آدم ربایان در حاشیه شهر شناسایی و در یک عملیات ضربتی و موفق، فرد گروگان از چنگال آدم ربایان آزاد شد.

وی با اشاره به اینکه این دختر نوجوان صحیح و سالم تحویل والدین شده است تصریح کرد: در این رابطه چهار متهم بازداشت شده اند.

قاسمی در خصوص علت و انگیزه آدم ربایان گفت: تحقیقات تکمیلی در این رابطه در دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان قلعه گنج ادامه دارد.

دادستان قلعه گنج هشدار داد: برخورد دستگاه قضایی با مرتکبین جرایم خشن، سخت و عبرت آموز خواهد بود.

شهرستان قلعه گنج در ۴۰۰ کیلومتری جنوب استان کرمان و همجوار استانهای سیستان و بلوچستان و هرمزگان است.

قلعه گنج از شمال با شهرستان رودبار جنوب، از شمال غربی با شهرستان کهنوج، از غرب با شهرستان منوجان، از شرق با شهرستان دلگان استان سیستان و بلوچستان، از جنوب شرقی با شهرستان فنوج استان سیستان و بلوچستان و از جنوب با شهرستان بشاگرد استان هرمزگان همسایه است.

 

کدخبر: 963756 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟