بازداشت 2 مرد مسلح که در زابل مردم را به گلوله بستند + جزییات

به گزارش رکنا، سردار  دوستعلی جلیلیان در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی اعلام چند مورد تیر اندازی به سمت شهروندان در سطح شهرستان زابل که منجر به مجروحیت آنان گردیده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس اطلاعات وامنیت عمومی این فرماندهی قرار گرفت.

وی در ادامه افزود: با انجام کار دقیق پلیسی و تحقیقات میدانی تکمیلی مشخص شد دو نفر به علت اختلافات و درگیری های قبلی به سمت این شهروندان با یک قبضه سلاح شکاری تیراندازی و با استفاده از یک خودروی سواری به سرعت از محل متواری شده اند.

سردار جلیلیان تصریح کرد: اقدامات تخصصی و ویژه پلیس برای دستگیری متهمان متواری آغاز شد که در نهایت دو عامل اصلی تیراندازی در مخفیگاهشان در عملیاتی ضربتی و هماهنگ در کمتر از 2 ساعت دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهشان یک قبضه سلاح شکاری به همراه مهمات مربوطه و دو عدد اسپری فلفلی کشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان با اشاره به اعتراف متهمان به بزه ارتکابی، خاطرنشان کرد: امنیت مردم خط قرمز پلیس است و غالب هنجارشکنان خودشان اطلاع دارند که در صورت انجام اقدام مجرمانه دیر یا زود دستگیر خواهند شد، از این رو به ارازل و اوباشانی که توصیه های پلیس را جدی نمی گیرند هشدار می دهیم که برخورد پلیس با مخلان امنیت شهروندان سخت خواهد بود

 

کدخبر: 963632 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟