خطر مرگ از سر زن گلوله خورده در قتل عام خانوادگی آبادان گذشت/پزشکان یکی از چشمان این زن را تخلیه کردند

به گزارش رکنا، به دنبال وقوع قتل ۴ نفر از اعضای یک خانواده در ۱۳ دی ماه سال جاری در منطقه ذولفقاری شهرستان آبادان عامل این جنایت پس از چند روز در اقدامی جنون آمیز، با اسلحه در اختیار، به زندگی خود پایان داد  سپس همدست دهه هشتادی که در شب حادثه به همراه قاتل بود در شهریار تهران دستگیر وسلاح کلت کمری که در قتل عام خانوادگی   آبادان به کار رفته بود از این فرد کشف وضبط شد گفته میشود خواهر وهمسر قاتل نیز به دلیل همکاری در فراری دادن وی از صحنه جرم توسط پلیس دستگیرشده اند.

پس از وقوع این حادثه زن جوانی که پدر مادر خواهر وفرزندش را در این جنایت از دست داده بود وخود نیز مورد اصابت چند گلوله قرار گرفته بود بهوش آمده است اما پزشکان برای ادامه بهبود ایشان مجبور شدند چشم وی راتخلیه کنند وصورت وی که با گلوله تخریب و دچار شکستگی شده را آتل بندی کنند.

 اعضای کشته شده این خانواده در شهر میاندوآب یکی از شهرهای جنوبی استان آذربایجان غربی در شمال غرب ایران به خاک سپرده شدند.

جزئیات کامل شب حادثه چه بود

در زمان حادثه اعضای خانواده همسر یک رستوران دار  در آبادان به مناسبت روز مادر به خانه آن‌ها آمده بودند.

مرد رستوران دار گفت: برای خرید از خانه بیرون رفته بودم و زمانی‌که به خانه بازگشتم دو نفر که نقاب به صورت داشتند با در دست داشتن سلاحی همانند یک تپانچه و دیگری با یک تیغه قمه از طریق در پارکینگ وارد حیاط منزلم شدند.

او  گفت، فردی که سلاح گرم به دست داشت به زور وارد سالن پذیرایی خانه‌مان که مهمانان، همسرم و پسرم در آن حضور داشتند شد و به محض ورود نقابش را از صورتش برداشت و خواهر همسرم او را که با همسرش یعنی باجناقم اختلاف مالی داشت و در دادگاه علیهش حکم صادر شده بود شناخت. خواهر همسرم از حضور او شوکه شده بود به او گفت  اینجا چه غلطی می‌کنی که بین آن‌ها بگو مگو پیش آمد. فرد مسلح با تلفن همراه با باجناقم تماس گرفت و مدعی شد برای گرفتن انتقام آمده و سپس از فاصله نزدیک با خونسردی کامل به سر خواهرزنم شلیک کرد و او را به قتل رساند.

او گفت: همه افراد درون خانه شوکه شده بودیم. قاتل سپس باهمان خونسردی به سبک قاتلان حرفه‌ای فیلم‌های هالیوودی به سمت پدرزن و مادرزنم شلیک کرد و آن‌ها را به قتل رساند و بعد از آن چند گلوله به سمت من و همسرم شلیک کرد و گمان کرد من و همسرم را نیز کشته است.

مرد رستوران‌دار گفت: درحالی که روی زمین افتاده بودم، قاتل را دیدم که دستانش رو دور گردن فرزندم حلقه کرد درحالی که صدای پسرم را می‌شنیدم که التماس می‌کرد، اما دیدم قاتل با بی‌رحمی به سمت سر پسرم تیراندازی کرد، اما کاری نمی‌توانستم بکنم.

این جنایت درحالی رخ داد که فرد دیگری قمه به دست در تمام دقایق این جنایت جلوی در خانه کشیک می‌داد و وارد خانه نشد.

 در صحنه تیراندازی دو کودک دیگر خواهر زن و یکی دیگر از برادر‌های همسر این مرد حضور داشتند که با دیدن مرد مسلح به یکی از اتاق‌ها رفته و خود را پنهان کرده بودند که در این تیراندازی‌های مرگبار زنده ماندند.

 علی رنجکش

 

کدخبر: 963284 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟