مزاحم اینستاگرامی در چنگال پلیس فتا

به گزارش رکنا،سرهنگ کارآگاه علی حسینی رئیس پلیس فتا خوزستان در تشریح خبر توضیح داد: طی مراجعه یکی از همشهریان خانم به این پلیس، وی مدعی شد شخصی ناشناس از طریق صفحه اینستاگرام ، اقدام به انتشار تصاویر شخصی‌اش در فضای مجازی می‌کند که موضوع در دستور کار این پلیس قرار گرفت.

وی افزود: کارشناسان پلیس فتا با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی، موفق به شناسایی متهم شده و ضمن هماهنگی با مقام قضایی، او را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم در ابتدا منکر هرگونه بزه انتسابی شده که پس از مشاهده مستندات و ادله دیجیتال جمع‌آوری شده، به بزه ارتکابی اعتراف نموده و هدف خود را سوءاستفاده از هویت شاکی عنوان کرد. در نتیجه متهم به همراه پرونده تکمیلی به دادسرا معرفی شد.

رئیس پلیس فتا خوزستان به مجرمین سایبری هشدار داد افرادی که در فضای مجازی برای شهروندان به هر نحوی ایجاد مزاحمت می کنند، برابر قانون برخورد خواهد شد.

سرهنگ حسینی در پایان یادآور شد: کاربران در صورت برخورد با هر گونه موارد مجرمانه در فضای مجازی، می‌توانند از طریق سایت پلیس فتا به آدرس www.cyberpolice.gov.ir و یا با شماره ۰۹۶۳۸۰ با کارشناسان پلیس در ارتباط باشند.

خبرنگار: علی رنجکش

 

کدخبر: 963013 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟