مرد تهرانی زنش را زنده زنده به آتش کشید / در یافت آباد تهران رخ داد!

به گزارش خبرنگار رکنا، شامگاه 20 دی ماه خبر آتش سوزی یک دستگاه پیکان وانت توسط اهالی محله یافت آباد به پلیس گزارش شد و بلافاصله تیمی از ماموارن کلانتری 151 یافت آباد به محل حادثه اعزام شدند.

تیم پلیس در لحظه ورود در محل حادثه با جسم نیمه جان زن جوانی روبرو شدند که به گفته شاهدین مردی که مدعی بوده همسر اش است، او را  آتش زده و به تماشای سوختن او نشسته است.

پس از شروع تحقیقات تیم پلیسی، همسر این زن توسط ماموران کلانتری151 یافت آباد بازداشت شده و زن نیز برای انجام اقدامات پزشکی به بیمارستان سوانح سوختگی یافت آباد انتقال داده شد، اما در نهایت تلاش تیم پزشکی جواب نداده و صبح روز 21 دی ماه این زن سوخته شده روی تخت بیمارستان به کام مرگ فرو رفت.

پس از تایید مرگ این زن به دلیل شدت جراحات سوختگی، خبر این قتل هولناک به بازپرس محمدمهدی براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی تهران اعلام شد تا وی به همراه تیمی از متخصیصن تشخیص هویت و کارآگاهان اداره 10 پلیس آگاهی در بیمارستان حضور پیدا کرده وتحقیقات خود را آغاز کنند.

بازپرس براعه پس از بررسی جسد سوخته شد زن جوان بازجویی از همسر او را آغاز کرد.

شوهر این زن به بازپرس گفت: چند وقتی بود که من و همسرم اختلافات شدید خانوادگی داشتیم، او خانه را ترک کرده و در منزل پدریش اش می ماند، بارها با او تماس گرفتم تا راضی به برگشتن شود اما او هر دفعه پیشنهاد من را رد می کرد تا اینکه عصر روز حادثه من به بهانه دیدار آخر او را متقاعد کردم تا همدیگر را ملاقات کنیم.

وی در ادامه گفت: در طول مسیر بارها سعی کردم تا راضی شود با هم به خانه برگردیم اما باز هم مخالفت کرد! من آنقدر عصبانی شدم که ناخوداگاه به سمت خیابان خلوتی در همان اطراف حرکت کردم وقتی از ماشین پیاده شد، بنزین را برداشتم و رویش ریختم! مات و مبهوت نگاهم می کرد که فندک را زدم و به آتش کشیدمش.

پس از اعترافات اولیه این قاتل آتش افروز با دستور بازپرس محمدمهدی براعه از شعبه 3 دادسرای امور جنایی جسد برای بررسی های نهایی به پزشکی قانونی منتقل شده و همچنین همسر این زن برای تحقیقات بیشتر در اختیار کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

این پرونده آتش افروزی در دست بررسی است.

کدخبر: 962945 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟