خودکشی پسر دانش آموز بخاطر جدایی پدر و مادرش در تهران

به گزار خبرنگار رکنا، ساعت 17 روز 20 دی ماه ماجرای مرگ تلخ پسر بچه ای توسط پدرش به پلیس اعلام شد و بلافاصله تیمی از ماموران کلانتری 136 فرجام به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در لحظه ورود به محل حادثه با جسد حلق آویز شده پسر نوجوانی روبرو شدند که به گفته عوامل اورژانس حاضر در محل به کام مرگ فرو رفته بود.

در ادامه با اعلام این خبر به بازپرس ویژه قتل امیرحسین علیمردان از شعبه 10 دادسرای امور جنایی، وی همراه تیمی از متخصصین تشخیص هویت و تیم بررسی صحنه جرم در محل حضور پیدا کردند.

در تحقیقات اولیه مشخص شد این پسر 12 ساله پس از بازگشت از مدرسه به داخل اتاقش رفته و در کمد لباسش خودش را حلق آویز کرده است.

پدر این پسر به بازپرس گفت: من و همسرم چند هفته بود که به خاطر اختلافات خانوادگی از هم جدا زندگی می کردیم، از 3 روز قبل پسرم مدام نسبت به نبودن مادرش ابراز دلتنگی می کرد تا اینکه شب قبل من با اطمینان به او گفتم که ما قصد داریم از هم جدا شویم و طلاق بگیریم اما فکرش را نمی کردم که این اتفاق باعث شود او دست به خودکشی بزند!

بازپرس علیمردان بعد از شنیدن اظهارات اولیه پدر این پسر بچه 12 ساله دستور انتقال جسد به پزشکی قانونی را صادر و تحقیقات در این پرونده ادامه دارد.

کدخبر: 962795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟