این 2 مرد پلیس رشت را بدنام کرده بودند / فقط پول به جیب می زدند

به گزارش رکنا، سردار حسین حسن‌پور جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان در تشریح این خبر اظهار‌ داشت: ماموران پلیس امنیت عمومی در پی اطلاع از اخاذی، کلاهبرداری و تهدید مردم توسط یک مامور قلابی در شهرستان رشت، پیگیری موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با بیان اینکه با تحقیقات نامحسوس و میدانی صحت موضوع برای پلیس محرز شد، ادامه داد: پلیس با همکاری ماموران سپاه ناحیه رشت در یک عملیات غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر کردند.

جانشین فرمانده انتظامی استان گیلان افزود: از مخفیگاه متهم 43 ساله 2 قبضه کلت کمری جنگی به همراه 10فشنگ، یک قبضه کلت گازی، 88 عدد فشنگ جنگی، 2 عدد شوکر، 3 دستگاه بیسیم، 3 عدد شارژر بیسیم، یک عدد باتوم، یک عدد افشانه دفاع شخصی، حدود 700 عدد ساچمه، 12کپسول گاز سلاح گازی، یک عدد تبرزین، 6 عدد مهر ارگان‌های دولتی و مقداری اوراق و اسناد مجعول دولتی، بانکی و مدرک تحصیلی کشف شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه در ادامه تحقیقات پلیس، متهم دستگیر شده هویت همدست خود و خریدار سلاح را در شهر رشت فاش کرد، بیان‌داشت: متهم 37 ساله دیگر نیز دستگیر و با هماهنگی قضائی در بازرسی از منزل وی یک قبضه کلت گازی شبه جنگی، 2 عدد کپسول گاز و 2تیغه خشاب کشف شد.

سردار حسن‌پور در پایان با اشاره به اینکه تحقیقات پلیس در خصوص این پرونده ادامه دارد از همکاری مردم با پلیس قدردانی کرد و از آنها خواست در صورت مراجعه افراد به آنان و معرفی خود به عنوان ماموران ارگان‌های دولتی قبل از هرگونه پاسخگویی نسبت به رویت کارت شناسایی و اطمینان از صحت ادعای آن‌ها اطمینان حاصل کنند.

کدخبر: 961650 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟