سرانجام یک پرونده فقدانی/ مقتول آخرین بار در استخر دیده شده بود!

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، 29 آذر ماه خبر فقدان زن میانسالی از طریق خانوده او جهت کشف به اداره 4 پلیس آگاهی تهران گزارش شد.

به گفته خانواده فرد فقدانی او آخرین بار صبح روز 25 آذر ماه به قصد رفتن به استخر از خانه خارج شد و دیگر به خانه برنگشته و تلفن همراه او چند روز است خاموش شده ، ما چند روز منتظر شدیم و به دنبال او گشتیم اما نتوانستیم به هیچ طریقی با او ارتباط برقرار کنیم برای همین تصمیم گرفیتم به پلیس گزارش این فقدان را اعلام کنیم.

با  شروع تحقیقات در خصوص این پرونده ، کارآگاهان اداره 4 پلیس اگاهی اطلاع پیدا کردند که آخرین بار فقدانی در زمان سوار شدن به یک خودروی پراید سفید رنگ که دو سرنشین داشته دیده شده است، بنابراین دستور بازبینی فیلم دوربین مداربسته استخر مجدد مورد بازبینی قرار گرفت و با اقادامات پلیسی انجام شده موفق به شناسایی مالک خودرو شدند همچنین در این فیلم مشخص شد این خودرو یک سرنشنینش در صندلی عقب نشسته بوده که این زن نیز کنار اوسوار ماشین شده و سپس حرکت کرده و به سمت شهر پردیس حرکت کرد.

کارآگاهان اداره 4 با انجام تحقیقات فنی پلیسی از دوستان فقدانی اطلاع پیدا کردند که او در وقت خروج از استخر مقداری پول نقد و طلا به همراه داشته است و همین موضوع کافی بود که کارآگاهان علت فقدان او را سرقت در نظر بگیرند .

تیم پلیسی اداره 4 پلیس اگاهی در گام بعدی با بررسی اطلاعات فقدانی و مالک خودرو توانستند مضنونین را شناسایی و در یک اقدام غافلگیرانه و انجام تعقیب و گریز های زیاد آنها را در شهر جدید پرند شناسایی و در میدان آزادی تهران دستگیر کنند.

مضنونین پس از حضور در اداره 4 پلیس آگاهی به سرقت و قتل این زن میانسال اعتراف کردند.

یکی از قاتلین به بازپرس پرونده گفت: ما از چند روز قبل این زن را تحت نظر داشتیم ومتوجه شده بودم همیشه مقدار زیادی پول و طلا همراه خودش دارد برای همین با یکی از دوستانم تصمیم گرفیتم این کار را انجام دهیم.

او در ادامه گفت: صبح روز 25 دی ماه وقتی از استخر خارج شد به عنوان یک تاکسی پیش پای او ایستادیم وقتی سوار ماشین شد دوستم که در صندلی عقب به عنوان مسافر نشسته بود او را بیهوش کرد و به باغ یکی از دوستانم در بومهن رفتیم، پول و 3 النگوی همراهش را برداشتیم ، رویش بنزین ریختیم و جسدش را سوزاندیم، بعد از آن جسدش را مثله کردیم، داخل کیسه زباله قرار دادیم و در راه از بالای پل به داخل رودخانه پرتاپ کردیم.

پس از اعتراف هولناک این قاتل،روز 13 دی ماه کارآگاهان اداره 4 پلیس آگاهی به همراه بازپرس ویژه قتل و تیم تشخیص هویت و پزشکی قانونی به محل اعلام شده توسط قاتل اعزام شدند و درهمان منطقه جسد سوخته شده زن را که داخل کیسه زباله مشکی رنگ قرار داشت کشف کردند.

جسد به علت سوختگی بیش از حد در همان لحظه قابل شناسایی نبود ولی بنابر اعتراف قاتل و تایید او، مشخص شد این جسد سوخته متعلق به پرونده فقدان قربانی به نام خانم ع.ع است .

با توجه به اعترافات صریح متهمین در خصوص برنامه ریزی و ارتکاب این جنایت، کشف جسد مقتول پرونده از اداره 4 پلیس آگاهی با موضوع "قتل عمد" به دادسرای امور جنایی تهران ارجاع شده و متهمین با قرار بازداشت وقت و جهت انجام تحقیقات تکمیلی در اختیار اداره دهم پلیس آگاهی تهران بزرگ قرار گرفتند.

 

کدخبر: 960993 ویرایش خبر
لینک کپی شد
ندا خدایاری
آیا این خبر مفید بود؟