بازداشت دزدان سوخت کامیون ها در مشهد + جزییات

به گزارش رکنا ، به دنبال  شکایت تعدادی از کامیون داران مبنی بر سرقت گازوئیل خودروهایشان در ساعت های پایانی شب، موضوع در دستور کار واحدهای انتظامی  قرار گرفت.

سرهنگ علیرضا امیری  ادامه داد: در این زمینه نیروهای  کلانتری 11 با انجام اقدامات پلیسی و بررسی سرنخ های به جامانده، 3 نفر  از سارقان را شناسایی و آنان را با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه در مخفیگاهشان  دستبند زدند و یک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ به همراه  وسایل سرقت را کشف کردند.

این مسئول انتظامی افزود:  متهمان در بازجویی های انجام شده به 10 فقره  سرقت اعتراف  کردند ،که  تحقیقات از آنان در جهت کشف سایر سرقت های احتمالی ادامه دارد.

وی اضافه کرد: دستگیری این سارقان ابراز رضایت رانندگان کامیون ها و افزایش گشت زنی پلیس در نقاط احتمالی وقوع این گونه سرقت ها را به همراه داشت.این مسئول انتظامی  از دستگیری چهار سارق و کشف11فقره سرقت در نتیجه گشت زنی های هدفمند و تلاش ماموران کلانتری مذکور  خبر دادو اظهارکرد: سرقت های کشف شده مربوط به مغازه و منازل بودند که به علت  تجهیز نبودن  به امکانات بازدارنده و ایمنی مورد سرقت واقع شدند که در بازرسی از مخفیگاه سارقان نیز مقداری اموال  سرقتی  کشف و تحویل مال باختگان شد.

 

کدخبر: 960730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟