قتل مسلحانه مرد جوان در شیراز / قاتل مسلح زمینگیر شد

به گزارش رکنا، سرهنگ "سید عبدالمحمد نازیدوک" در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری پلیس، اظهار داشت: در پی وقوع یک فقره قتل در 10 آذرماه سال جاری در حوزه استحفاظی "کوپن" شهرستان رستم و متواری شدن قاتل به مکان نامعلوم، رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

وی بیان داشت: ماموران انتظامی رستم تحقیقات خود را آغاز و با اقدمات فنی و تخصصی موفق شدند مخفیگاه قاتل را در شیراز شناسایی کنند.

فرمانده انتظامی رستم ادامه داد: ماموران پس از اخذ نیابت قضایی به شهر "صدرا" از توابع شیراز اعزام و در عملیاتی ضربتی قاتل 34 ساله را در مخفیگاهش دستگیر و یک قبضه اسلحه کلت نیز از وی کشف کردند.

 سرهنگ " نازیدوک" با اشاره به اینکه متهم انگیزه قتل را اختلافات شخصی و مالی  با مقتول عنوان کرد، گفت: قاتل پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد.

این مقام انتظامی با تاکید بر اینکه مردم عزیز همواره باید آستانه صبر و تحمل خود را بالا ببرند، بیان داشت: پلیس به طور مستمر برای برقراری نظم و امنیت و برخورد با مجرمان آماده بوده و انتظار می‌رود شهروندان عزیز نیز ضمن همکاری با پلیس، با اطلاع از هرگونه مورد مشکوک بلافاصله مراتب را از طریق پل ارتباطی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کدخبر: 960285 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟