قدرت نمایی گنده لات هفت تیرکش در جنوب تهران ! / نتوانست فرار کند !

به گزارش رکنا، سرهنگ علی قاسم پور در تشریح جزئیات این خبر گفت: به دنبال اعلام وقوع یک فقره درگیری و اعمال قدرت‌نمایی و شرارت ازسوی فردی مسلح در محله نازی آباد تهران ماموران کلانتری۱۳۰ به محل اعلامی اعزام شده و رسیدگی به موضوع را در دستورکار خود قرار دادند.

وی با اشاره به حضور ماموران در محل گفت: ماموران پلیس با حضور در محل مشاهده کردند که فردی در حال قدرتنمایی و درگیری است. این فرد به محض مشاهده ماموران سعی در فرار داشت که با اقدام به موقوع ماموران کلانتری و اجرای طرح مهار، دقایقی بعد دستگیر و به مقر انتظامی منتقل شد.

قاسم‌پور با اشاره به انجام بازرسی از خودروی متهم گفت:‌ ماموران در جریان بازرسی از خودروی متهم  یک قبضه سلاح کلت کمری به همراه هفت فشنگ جنگی و یک قبضه سلاح سرد را کشف و ضبط کردند.

رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهم به مقر انتظامی و انجام بازجویی از وی، گفت: این فرد در جریان بازجویی‌ها به جرم خود اعتراف کرد. همچنین بررسی سوابق متهم نیز نشان داد که این فرد دارای سوابق متعدد کیفری بوده و پیش از این نیز به اتهام جرائم مشابه دستگیر شده است. 

وی از تشکیل پرونده برای متهم دستگیر شده خبر داد و گفت:‌این فرد به همراه پرونده متشکله و برای ادامه روند رسیدگی به جرم روانه دادسرا شد. تحقیقات تکمیلی ماموران دراین‌باره نیز درحال انجام است.

کدخبر: 959730 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟