جان باختن زوج جوان در تصادف مرگبار + جزئیات

به گزارش رکنا، رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: تصادف ۲ دستگاه خودرو در استان به مرگ دلخراش یک زوج جوان منجر شد.

تقی لو افزود: به محض گزارش تصادف ۲ دستگاه خودروی پژو و کامیون در مسیر یوسف آباد به خیرآباد زنجان بلافاصله نیروهای امدادی به محل حادثه اعزام شدند.

این مسوول ادامه داد: متاسفانه قبل از هر نوع امدادرسانی، سرنشینان خودروی پژو که یک زوج ۱۸ و ۲۱ ساله بودند جان خود را بر اثر شدت ضربه از دست داده بودند.

وی با بیان اینکه هفتم دی سال جاری نیز تصادف نیسان با پیکان وانت در سه راهی ارکوین جاده بیجار گزارش شد، گفت: در این حادثه نیز نیروهای امدای پایگاه حلب و پاپایی به محل اعزام و ۲ مصدوم حادثه به بیمارستان موسوی اعزام شدند.

رییس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیریت حوادث دانشگاه علوم پزشکی زنجان در خصوص مدت زمان رسیدن نیروهای امدادی بر بالین مصدومان و بیماران، خاطر نشان کرد: با جانمایی استاندارد پایگاه‌های اورژانس ۱۱۵ در این استان، زمان رسیدن به بالین مصدومان به کمتر از میانگین کشوری رسیده است.

به گفته این مسوول، مدت زمان رسیدن بر بالین بیمار در ماموریت‌های شهری و جاده‌ای استان به میانگین پنج دقیقه در شهر و ۱۱ دقیقه در جاده‌ها رسیده است.

کدخبر: 959403 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟