پایان فرار گروگان گیران خبیث از عسلویه به هرمزگان

به گزارش رکنا، سردار علی اکبر جاویدان فرمانده انتظامی هرمزگان روز پنجشنبه با اعلام این خبر اظهار کرد: درپی دریافت یک فقره گزارش آدم ربایی از طریق سامانه پیامکی ۱۱۰، عسلویه استان بوشهر و متواری شدن آدم ربایان به سمت هرمزگان، بلافاصله ماموران انتظامی شهرستان پارسیان وارد عمل شدند.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس اگاهی پارسیان با همکاری دیگر عوامل انتظامی این شهرستان با انجام اقدامات فنی و پلیسی منزل و مخفیگاه افراد گروگان‌گیر را در یکی از محلات پارسیان شناسایی کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان اضافه کرد: ماموران ضمن هماهنگی با مقام قضایی با تشکیل تیمی منسجم به محل اعزام و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه وارد منزل شده و ۲ نفر از عاملان اصلی گروگان گیری را دستگیر و فرد ربوده شده را در سلامت کامل از دست گروگان گیران آزاد کردند.

سردار جاویدان اضافه کرد: فرد ربوده شده با سلامت کامل به خانواده خود تحویل داده شد و در بازرسی از مخفیگاه متهمان یک دستگاه موتورسیکلت سنگین، چهار عدد پلاک جعلی خودرو، ۶ دستگاه گوشی تلفن همراه، تعدادی کارت بانکی، ۲ قبضه سلاح سرد از نوع شمشیر، قمه و چاقو و مقادیری موادمخدر و آلات استعمال مواد کشف و ضبط شد.

وی بیان کرد: متهمان دستگیر شده با تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی به دستگاه قضایی معرفی شدند.

کدخبر: 958873 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟