غافلگیری شرور قاتل در تهران / پلیس شبیخون زد

به گزارش رکنا، سرهنگ سعید راستی با اعلام این خبر بیان داشت: در پی دریافت درخواستی از پلیس اطلاعات فرماندهی انتظامی استان قم مبنی بر همکاری و مشارکت در راستای شناسایی و دستگیری یکی از اوباش متواری این استان که چندی یش در یک نزاع خونین ضمن ایجاد رعب و وحشت اقدام به قتل احدی از شهروندان ساکن در شهرستان قم کرده و پس از فرار از صحنه جرم در یکی از محلات شهر تهران مخفی شده بود، رسیدگی به این پرونده به صورت ویژه در دستورکار ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات تهران قرار گرفت.

وی با اشاره به سابقه دار بودن و حرفه ای عمل کردن قاتل در مخفی شدنش، اظهار داشت: علی رغم این موضوع، ماموران پلیس پس از چندین شبانه روز اقدام اطلاعاتی، در نهایت شب گذشته موفق به شناسایی مخفیگاه متهم در یکی از محلات غرب تهران در منطقه جنت آباد شده و با زیر نظر گرفتن تحرکات متهم، در یک فرصت مناسب وارد عمل شده و در عملیاتی غافلگیرانه نامبرده را دستگیر کردند.

این مقام انتظامی گفت: در تحقیقات تکمیلی متهم به صراحت به قتل مورد اشاره اعتراف کرد که پس از تکمیل اقدامات پرونده، قاتل به مراجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ سعید راستی در پایان با اشاره به اینکه پلیس اجازه قدرت نمایی به اراذل و اوباش را نخواهد داد به مجرمین و اشرار هشدار داد:هیچ راه فراری برای آنها باقی نخواهد ماند و در کمترین زمان ممکن در چنگال قانون گرفتار خواهند شد.

کدخبر: 958859 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟