شعله شمع  3خانه را به آتش کشید

به گزارش رکنا، روزنامه اطلاعات 10 دی‌ماه 64 درباره این ماجرا نوشت: طی چند شب گذشته و در پی قطع برق روشنایی شهر و استفاده شهروندان از شعله شمع، 3خانه در تهران به آتش کشیده شد. اولین حادثه در خیابان کارون به وقوع پیوست و صاحبخانه که در پی قطع برق، شمع روشنی را کنار رختخواب قرار داده بود، غفلتا به خواب رفت و شعله‌های شمع به رختخواب سرایت کرد و اتاق را به آتش کشید.

دقایقی بعد از این حادثه صاحبخانه متوجه قضیه شد و از آتش‌نشانی کمک خواست و مامورین نیز دقایقی بعد سر رسیدند و آتش را مهار کردند. در این حادثه 500 هزار ریال خسارت به بار آمد. حادثه دوم در طبقه دوم آپارتمانی واقع در شمس آباد رخ داد. ساکنان منزل با قطع جریان برق شمع را روی یک کمد چوبی قرار دادند. شمع کم‌کم سوخت تا به کمد رسید و حریق که شعله‌ور شده بود بالغ بر یک میلیون ریال خسارت برجا گذاشت.

در منزل دیگری واقع در خیابان استاد حسن بنا (مجیدیه) شمالی شمع روشنی که پس از خاموشی برق شهر در مجاورت لباس‌ها قرار گرفته بود پس از سرایت به البسه مذکور اتاق را به آتش کشید. جریان این حریق به سازمان آتش‌نشانی اطلاع داده شد. مامورین به محل حادثه شتافتند و آتش را مهار کردند. ولی 500هزار ریال خسارت به‌خاطر یک لحظه غفلت برجای ماند.

کدخبر: 958795 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟