انهدام باند سارقان مسلح در پرند

به گزارش رکنا، سردار علی ولیپور گودرزی رئیس پلیس آگاهی فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی به روش مسلحانه از منازل شهروندان، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره یکم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: شناسایی و دستگیری اعضای این باند و انهدام باند سارقان مسلح شرور که در نقاط مختلف استان های کشور، اقدام به سرقت منازل شهروندان می کردند و همواره در فضای مجازی نیز با انتشار تصاویر خود، که مسلح به سلاح گرم بودند، در جامعه ایجاد رعب و وحشت می کردند، در دستور کار کاراگاهان قرار گرفت.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در ۳ ماهه اخیر نیز با استفاده از شیوه های نوین کشف جرم و اقدامات گسترده و شبانه روزی، تعداد ۱۵ تن از این افراد شرور را در عملیات های متعدد دستگیر و به اداره یکم آگاهی تهران بزرگ انتقال دادند.

وی افزود : در ادامه این دستگیری ها، عوامل اداره یکم پلیس آگاهی موفق به شناسایی هویت و مخفیگاه ۳ نفر از آنان شده که طی یک عملیات پلیسی و ضربتی، با پشتیبانی یگان نوپو فراجا موفق به دستگیری تمامی اعضای این باند شدند.

سردار گودرزی در پایان گفت: پلیس این اطمینان را به شهروندان می دهد که با اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی به موقع، با هرگونه شرارت و نا امنی بصورت شبانه روزی برخورد خواهد کرد.

 

کدخبر: 958412 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟