زورگیران چاقوکش پسری را در پارک نهج البلاغه تهران کشتند ! / قتل خونین در سرقت موبایل !

به گزارش خبرنگار جنایی رکنا، ساعت۲۰:۳۰ شامگاه روز ۳ دی ماه خبر قتل مرد جوانی به فوریت های ۱۱۰ پلیس گزارش شد و ماموران بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.

ماموران در لحظه ورود با جسد غرق در خون پسر جوانی حدود ۳۰ ساله روبرو شدند که به گفته نامزدش و شاهدین حاضر در صحنه پس از حمله وحشیانه ۴ سارق خشن با ضربات چاقو به قتل رسیده بود.

بررسی های ابتدایی نشان از این داشت که سارقین به قصد سرقت گوشی گران قیمت این پسر به او حمله کرده و هنگامی که با مقاومت او روبرو شده اند او را کشته و گوشی همراه مقتول را سرقت و متواری شدند.

نامزد مقتول به ماموران گفت: من و سعید در حال قدم زدن در پارک نهج البلاغه بودیم که دو موتورسوار به ما نزدیک شدند و پس از چند ثانیه سعی کردند گوشی تلفن سعید را بگیرند اما او مقاومت کرد که یکی از سارقین چاقویش را از جیبش بیرون اورد و به ما حمله کرد.

بنابر اعلام نظریه ابتدایی عوامل اورژانس مرگ این پسر جوان با ضربات متعدد جاقو به ناحیه کتف و سر تایید و خبر این قتل خونین به بازپرس کشیک قتل از دادسرای امور جنایی اعلام شد تا وی به همراه تیمی از کاراگاهان اداره دهم پلیس اگاهی و تشخیص هویت در محل جرم حاضر شوند.

پس از بررسی های بازپرس و مشاهدات وی از صحنه جرم و بنابر اظهارات همسر مقتول جسد برای بررسی های بیشتر به پزشکی قانونی انتقال داده شد و تخقیقات در خصوص شناسایی عامل یا عاملین این قتل هولناک در دستور کار تیم اداره دهم پلیس اگاهی تهران قرار گرفت.

کدخبر: 957782 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آرزو جعفری
آیا این خبر مفید بود؟