حمله زورگیر خشن به مامور پلیس در خیابان نبرد

به گزارش رکنا، سرهنگ رسول بهرامی سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری در تشریح این خبر بیان داشت: 26 آذر ماه عملیات کلانتری 132 نبرد در حال گشت زنی در محدوده خیابان ابوذر تهران به یک دستگاه موتورسیکلت با پلاک مخدوش دو سرنشین، مشکوک و موتورسوار را تحت مراقبت های ویژه پلیسی قرار می دهند.

وی گفت: متهمان در همین حین با موتورسیکلت با استفاده از سلاح سرد به سرعت به سمت شهروندی که در خیابان بود مراجعه و اقدام به موبایل قاپی کرده و به سرعت از محل متواری شدند.

این مقام انتظامی به اقدامات پیش دستانه پلیس و آمادگی هر چه تمام تر ماموران کلانتری اشاره کرد و گفت: با اعلام مشخصات متهم به سایر گشت های انتظامی، اقدام به دستگیری سارقان کردند.

سرهنگ بهرامی ادامه داد: متهمان برای فرار با سلاح سرد به ماموران حمله ور شده که با هوشمندی ماموران ترک نشین موتور سیکلت که موبایل شهروند را به سرقت برده بود، دستگیر و راننده با موتور سیکلت متواری شد.

سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری ادامه داد: با اشاره به اینکه در بررسی سوابق بیشتر از متهم در مقر پلیس مشخص شد متهم دارای 10 فقره سابقه سرقت و زورگیری میباشد.

وی ادامه داد: شناسایی مال باختگان و دستگیری متهم متواری در دستور کار کلانتری قرار گرفته و متهم به همراه پرونده تحویل مراجع قضائی شد.

کدخبر: 957581 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟