پایان کار دزد حرفه ای نمایشگاه بین المللی / مسافران خارجی طعمه این مرد بودند

به گزارش رکنا، سرهنگ" بهزاد نوری" فرمانده یگان های حفاظت فیزیکی پلیس پیشگیری فاتب در تشریح این خبر بیان داشت: روز جاری در پی گزارش چند فقره کش رو زنی از نمایشگاه بین المللی ، پی گیری موضوع به صورت ویژه در دستور کار تیمی از ماموران انتظامی زبده مستقر در نمایشگاه قرار گرفت.

وی افزود: یکی از اتباع بلغارستانی به هویت "رومین راگکو" به ماموران انتظامی مراجعه کرده و اعلام داشت فرد سارق کیف پول دستی بنده که حاوی 14 هزار و 260 یورو، یکهزار و 355 دلار و 200 لوا بلغارسانی بود سرقت و سریعا از محل متواری شد.

ماموران با بررسی دوربین های مداربسته محل هایی که مورد دستبرد سارق قرار گرفته بود دریافتند، مردی با استفاده از شلوغی نمایشگاه و در غفلت غرفه داران و بازدید کنندگان اقدام به کش روی وجوه نقد اتباع بلغارستانی می کنند.

این مقام انتظامی اظهار داشت: ماموران انتظامی نمایشگاه با بدست آوردن مشخصات ظاهری متهم، تحقیقات میدانی گسترده ای را آغاز و محل های احتمالی تردد سارق را تحت نظر قرار دادند.

سرهنگ بهزاد نوری تصریح کرد: ماموران انتظامی با گشت زنی در محدوده نمایشگاه، متهم را که در حال طرح ریزی برای سرقت از توریست های بلغارستانی بود را دستگیر کردند.

سرهنگ نوری گفت: ماموران انتظامی در بازرسی از متهم اسکناس های سرقت شده کشف و در حضور امضا کنندگان تحویل شاکی گردید

این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم پس از انتقال به کلانتری 145 ونک در مواجهه با ادله و مستندات پلیس به چند فقره سرقت با روش کش روی از داخل نمایشگاه بین المللی بهفروش اموال مسروقه به افراد مالخر اعتراف کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به گزارش سرقت های مشابه تحقیقات از متهم برای کشف دیگر جرائم احتمالی با هماهنگی مقام قضائی ادامه دارد و دستگیری همدستان متهم در دستور کار پلیس قرار گرفت.

کدخبر: 957539 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟