مرگ تلخ زن جوان در تصادف هولناک نیسان با پراید در بزرگراه همدانی تهرانی + عکس و جزییات

به گزارش رکنا، صبح امروز در بزرگراه همدانی، حادثه‌ی تصادف شدید وانت نیسان و سواری رانا یک فوتی و یک مصدوم بر جای گذاشت.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ بیان کرد: متأسفانه با یک سهل انگاری، سرنشین ۲۴ ساله رانا در دم فوت کرد.

سرهنگ فیروز کشیر معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد شدید یک دستگاه خودروی رانا با وانت نیسان در بزرگراه همدانی خبر داد و از فوت سرنشین سواری رانا بدلیل شدت جراحات وارده گفت.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، سرهنگ فیروز کشیر در این خصوص گفت: برابر اعلام مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند پلیس راهور تهران بزرگ، در ساعت ۰۶:۱۵ صبح امروز در مسیر بزرگراه همدانی به غرب نرسیده به تونل غزه، یک دستگاه خودروی رانا با وانت نیسان برخورد می‌نماید.

وی افزود: پس از این برخورد شدید سواری رانا واژگون شده و متأسفانه سرنشین ۲۴ ساله خانم در این حادثه فوت و راننده به شدت مصدوم که توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل می‌گردد.

سرهنگ کشیر بیان داشت: بلافاصله تیم‌های پلیس بزرگراه در محل حادثه حضور یافته و ضمن ایمن سازی محدوده جهت جلوگیری از تکرار مجدد حادثه، به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداختند.

معاون آموزش و فرهنگ ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از رانندگان خواست در حین ترددهای خود از انجام هرگونه اقدامی مانند خوردن و آشامیدن، صحبت با تلفن همراه و هرگونه کاری که حواس و تمرکز آنان را از رانندگی پرت نماید جدا خودداری کرده و حتماً قبل از رانندگی استراحت کافی و لازم را داشته و از تغییر مسیرهای ناگهانی اجتناب نموده تا دیگر شاهد اینگونه حوادث در سطح معابر شهر تهران نباشیم.

کدخبر: 956602 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟