سرقت های سریالی دزدان خانه های تهرانی ها با شگرد توپی زنی + جزییات

به گزارش رکنا، سردار کارآگاه علی ولی پور گودرزی رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ اظهار داشت: در پی وقوع سرقت های سریالی از منزل شهروندان و دریافت شکایت مال باختگان  به پلیس، موضوع رسیدگی به این پرونده در دستورکار تیمی زبده از کارآگاهان اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفت.

وی افزود: کارآگاهان در گام نخست با استفاده از روش های میدانی و اطلاعاتی و دعوت از شکات دریافتند؛ 4 تن از اعضای باند سرقت منزل که با استفاده از یک دستگاه خودروی سمند سفید رنگ با شیوه و شگرد توپ زنی و دیلم درب منازل را تخریب می کردند وارد منزل شده و تمامی اموال باارزش منزل مال باختگان را به سرقت می بردند.

این مقام انتظامی در ادامه تصریح کرد: کارآگاهان در گام بعدی با توجه به حساسیت موضوع اقدامات گسترده اطلاعاتی و کارآگاهی را آغاز و موفق شدند هویت 4 تن از اعضای باند را شناسایی کنند که همگی از سارقان سابقه دار نیز بوده‌اند. کارآگاهان در گام بعدی نیز موفق شدند با اقدامات میدانی مخفیگاه تمامی اعضا را شناسایی کنند و در 3 عملیات غافلگیرانه و منسجم هر 4 متهم را دستگیر و در بازرسی بدنی از آنان یک قبضه سلاح روولور و دیلم، کلید و پتک کشف شد و به همراه متهمان به اداره هفدهم پلیس آگاهی منتقل شدند.

سردار ولی پور گودرزی در ادامه با بیان اینکه متهمین به 14 فقره سرقت معترف شدند، عنوان کرد: متهمان در بازجویی های اولیه با توجه به مدارک و شواهد موجود صراحتا به اعمال مجرمانه خود اعتراف و اقرار داشتند که منازل خالی از سکنه را شناسایی می کردند و سپس با استفاده از شگردهای مخصوص وارد منازل مال باختگان شده و اموال با ارزش از جمله طلا و جواهرات، تلفن همراه و دیگر اموال را سرقت و به همراه یک خودرو سمند سفید رنگ از محل متواری می شدند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: متهمین با صدور قرار قانونی از سوی مراجع قضائی، جهت کشف دیگر جرائم و شناسایی سایر مال باختگان در اختیار اداره هفدهم پلیس آگاهی قرار گرفتند.

کدخبر: 956329 ویرایش خبر
لینک کپی شد
آیا این خبر مفید بود؟